Sidste travelblog fra Ghana!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Greater Accra » Accra
November 23rd 2008
Published: November 23rd 2008
Edit Blog Post

Hei alle!
Saa er der under 24 timer til at mig og Sunniva og Karoline sidder i Accra lufthavn!
Det er lidt syret at taenke paa, men paa den anden side er jeg ogsaa virkelig klar til at tage hjem!

Torsdag havde jeg sidste dag paa babyhjemmet, og det var virkelig ikke sjovt! Mig og Sunniva koebte slik til boernene som en afskedsgave, og de blev selvfoelgelige rigtigt glade for det!
De ansatte var ogsaa supersoede og ked af at vi forlod dem!
Om eftermiddagen da vi skulle til at gaa hjem begyndte vi alle at graede, og jeg havde ikke lyst til at gaa!
Men da jeg kom hjem blev det bedre...
Om aftenen havde min familie besluttet at holde en afskedsfest, og jeg havde inviteret alle fra babyhjemmet!
Min familie koebte en masse drinks og kebab og havde lavet super laekker mad! Det var FULDSTAENDIG OVERVAELDENE!
De er nogen af de mest fantastiske mennesker jeg nogensinde har moedt!
De gav mig ogsaa en afrikansk kjole og en super flot afrikansk halskaede!

De andre frivillige syntes ogsaa de var super soede..
Fredag morgen gav min familie igen mig gaver og havde lavet min ynglings mad! RICEPORRIDGE!
Efter det tog jeg til totrostationen for at moedes med de andre piger..
Hannah, Therese, Karoline, Sunniva og mig ville alle tage totroen til Accra!
Vi sad paa totrostationen og ventede i naesten 5 timer paa at totroen koerte..!
Vi kom frem til Accra kl. 17 om aftenen, og fandt vores hotel og Silje og Errin!

Loerdag morgen ville de andre koebe deres gaver! Jeg har allerede koebt alle mine, saa jeg har ikke noget at bruge flere penge paa!
Vi brugt hele dagen paa at shoppe, og derefter paa beautysalon.. Efter det moedte vi Hannah og Therese og melani til frokost!

Om aftenen tog vi ud og spiste, og derefter paa natclub eftersom at det var siljes sidste dag..
Vi tog til natclubben kl. 12 og tog hjem kl. 5...
Det var super fedt! Men der var mange gamle tykke fede obronis med sorte unge piger der gned sig op af dem!
Ikke lige det mest charmerende...

I morges stod vi saa op kl. 8.. naesten 3 timers soevn, og tog paa stranden!
det var super laekkert! og vores sidste mulighed for at faa en lillesmule farve inden vi kommer hjem!

Vi laa der fra 10 til 15.. Derefter tog vi tilbage og Silje tog til lufthavnen!
Nu nyder vi bare den sidste aften i ghana med god mad, is og internetcafe!
Jeg har haft den bedste oplevelse i mit liv.. Jeg har virkelig udviklet mig og forandret mig meget paa nogen punkter, og jeg har laert ekstremt meget om mig selv og om andre, og boerne psykologi af at obesevere boernene!

I mogen kl. 23.35 flyver jeg fra accra lufthavn og lander i Kastrup kl. 12.30 tirsdag!
tak til alle som vil foelge min rejse!
Glaeder mig sindsygt til maden.. Men frygter kulden! Foeler mig ikke klar til kulde nu! Jeg hoere der er sne i lille kolde Danmark?

Vi ses..
Lou:-D



Advertisement



Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb