Afraid of tommorrow!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti
November 19th 2008
Published: November 19th 2008
Edit Blog Post

Hei alle!
Saa er vi desvaerre naaet til min sidste tid paa babyhjemmet!
I morgen har jeg min sidste dag, og jeg frygter at det bliver den mest triste dag i mit liv overhovedet!
Allerede i dag kan jeg maerke at jeg er ved at graede bare jeg taenker paa det..
toer overhovedet ikke taenke paa i morgen!

Jeg ELSKER de boern saa overdrevent meget, og jeg vil helt sikkert spare penge sammen og komme tilbage om 1 eller 2 aar!
jeg har snakket med nogen her om at komme tilbage i foraaret 2010! Saa jeg skal bare spare penge sammen!
De her boern har givet mig den mest betydningsfulde oplevelse i mit liv! Hvis jeg bare kunne forklare nogen hvor meget de betyder for mig og hvor meget jeg kommer til at savne dem!
Det maa vaere saadan det foeltes at skulle efterlade sine boern! Jeg vil oenske jeg kunne tage dem alle sammen med mig hjem!
Eller bare Kassim, Bosso, Moses og Coby'erne! Og cute Afia, og Fusseini og Assana!
SHIT JEG KOMMER TIL AT SAVNE DEM!
Men jeg kan vaere dem virkelige taknemmelige.. De gav mig den stoerste oplevlse i mit liv!
Jeg kommer ikke til at savne Mampong saerlig meget og heller ikke familien!
MEN BABYHJEMMET....
Det her er det haardeste nogensinde.. Men jeg er noed til at tage hjem, for har ikke nogen sted at bo!
Jeg kan maerke at jeg ikke vil holde 3 maaneder mere her med den mad jeg faar.!
Det bliver vaerre og vaerre for hver dag, og der er kun liddt broed til mig om morgnen og ingen frokost!
Hvis jeg ikk kan lide aftensmaden maa jeg gaa sulten i seng!
Jeg er traet af at gaa sulten i seng, og jeg er traet af at vaagne op om natten med sindsyge mavekramper, fordi jeg har koebt noget daarligt mad fra gaden!!
Saa jeg er noed til at tage hjem...

I dag var jeg lige ved at graede paa babyhjemmet, og jeg er bare virkelig deprimeret nu!
Min far vil have at jeg skal blive hjemme og bruge tid med familien! Det forstaar jeg godt, men det betyder bare at jeg faar mindre tid paa babyhjemmet!
Min far har ogsaa sagt at i morgen vil han invitere alle fra babyhjemmet hjem til drinks!
Det er meget soedt af ham! :D

Og i dag var jeg lige henne og hente nogen kjoler fra skraedderen, saa i morgen holder vi en liille fest hos mig...
Og saa tager vi til Accra paa Fredag og flyver paa mandag!

Vi ses!
Hilsen Lou :-(


Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 44; dbt: 0.0347s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb