Vandmelon, Ananas og Fried Plantagne!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
November 15th 2008
Published: November 15th 2008
Edit Blog Post

Hei Alle!

Saa er vi ved at naerme mig den sidste tid i Mampong...
Det er underligt at taenke paa at det her er den sidste weekend... Den sidste loerdag!
Lige nu har jeg bare lyst til at bruge alt min tid sammen med babyerne...
KAroline, Sunniva og jeg har brugt de sidste mange weekender paa babyhjemmet, og vi var der igen i dag..!
Det bliver virkelig haardt at skulle forlade dem..!
Vi har alle sammen faaet nogen virkelig gode forhold til dem, men paa den anden side vil jeg hellere forlade Ghana mens jeg elsker at vaere her, end at blvie kastet ud i en ny familie som jeg maaske ikke kan lig og starte helt forfra!!
Der er KUN 10 dage til jeg lander i Kastrup hvis alt loeber efter planen!
Lige for tiden har jeg det ikke super..!
I Torsdags havde jeg det meget underligt i maven... Havde meget slemme mavekramper. Da jeg kom hjem om aftenen fik jeg sygt hovedpine og feber og begyndte at braekke mig!
Min far konstaterede hurtigt at det var maleria, saa han loeb ned til sin butik og fandt noget malaria medicin til mig!
I gaar var jeg saa helt slap og laa og sov hele dagen indtil kl. 3 hvor jeg valgte at tage paa babyhjem!
I gaar aftes fik jeg det saa meget bedre, og vi tog hen til en norsk pige som hedder Silje. Det var hendes sidste dag i Mampong!.....

I dag er min mave virkelig underlig igen...! jeg ved ikk om det er nogen jeg har spist, men har bare virkelige mavekramper!
Naar vi nu snakker om mad.! Saa har jeg faaet en livret hernede! FRIED PLANTAGNE!..
Jeg er selv noed til at koebe min egen frokost, og min livret er fried plantagne!
Det smager lidt af stegt banan, bare meget meget meget bedre!
Samtidig er frugt saesonen ved at gaa ind, saa her i Mampong er der super ananas og vandmelon over ALT!
MUMS......

Det bliver varmere og varmere for hver dag, og det regner ikke mere! Toerkeperioden er for alvor gaaet ind.. Men det er godt! Naar det ikke regner gaar stroemmen ikke ud ligesaa meget som naar det regner.

Paa babyhjemmet er der 5 af boernene som nu er blevet store og er begyndt i Daycare.!
Jeg tror bare at de stoerre boern er ret haarde ved dem, for de virker helt traumatiseret naar de kommer tilbage til Babyhjemmet!

Det var alt for nu.. Vi ses snart!

Lou;-D

Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb