Rejs aldrig til Ghana med AFS!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
October 21st 2008
Published: October 21st 2008
Edit Blog Post

Hei Alle...

Der er sket en helt del med Afs ghana siden jeg skrev sidst..!
Min vaertsfar fortalt mig torsdag at jeg skulle ringe til Afs, og jeg proevede at ringe baade torsdag og Fredag, men det er umuligt at faa fat paa afs ghana!
De tager ikke telefonen..
Saa fredag skulle vi til moede med vores kontaktperson, og han fortalte os at mine og en tysk pige der hedder Hannahs foraeldre havde klaget til afs, fordi de ikke fik penge for at have os.!
Afs hovedkontoret i Ghana havde vaeret saa soede at sige at hvis de ikke havde raad til at have os kunne de bede om at pakke vores ting sammen og sende os til Accra!
Det kom som et chok for mig og Hannah!
Felix sagde derefter at det var vores opgave at ringe til Afs og faa dem til at give vores familier penge, og at det var vores problem at vores familie ikke fik noget for det!
Mig og Hannah syntes ikke det var saerligt fedt at Felix fortalte os dette, for det er jo ikke vores problem!
Da jeg kom hjem igen havde jeg ikke saa meget lyst til at snakke med min far om det, saa jeg ventede til den naeste morgen!
Min far var super soed og sagde at han ikke vil have mine foraeldres penge og at jeg var i Safe hands!
Det blev jeg rigtig glad for at hoere.. ;D

Efter det tog jeg paa babyhjemmet!
Lige da jeg aabnede doere og traadte ind, moedte jeg tog damer der stod og skreg af hinanden + en masse boern der loeb rundt uden ble!
Der var underbemandning saa der var ikke ngoen til at vaske bleer..
Heldigvis var Sunniva, Karoline og mig der til at hjaelpe!
Efter det tog alle de frivillige fra babyhjemmet hjem til Karoline for at se film, men desvaerre var stroemmen gaaet! Saa vi sad bare og snakkede i stedet! :D

Soendag tog jeg med min far og mine soeskende i kirke!
Det var forfaerdeligt.. Jeg sad 4 timer i en kirke og lyttede til et sprog jeg ikke forstod!
Jeg gaar ALDRIG i kirke igen! Serioest..
Efter det moedtes jeg med sunniva, karoline, silje og en hollands pige og errin og drak en cola!

I gaar var vi saa i Kumasi igen mig, sunniva, karoline, silje, errin, den hollandske pige, og Natasha og Jessica!
Vi gik rundt paa Ketjeka markedet, som er det stoerste markede i vestafrika, og vi tog til Culture centret!
Efter det tog vi til en restaurent der hedder Queens gate.. Vi laeste i bogen at de havde vest afrikas bedste pizza!
Jeg fik den vaerste pizza jeg nogensinde har smagt! Den var underligt soed og dejen var ikke bagt ordentligt! Udover det ventede vi over en time paa maden!
En totalt skuffelse..

Fredag var forresten de engelske frivillige sidste dag paa babyhjemmet!
Uha.. Man kunne se hvor svaert det va for dem at forlade det.. Lige nu har jeg ikke lyst til at taenke paa at jeg skal forlade det!
Jeg maa bare nyde hvert minut!

I weekenden tager vi til Cape coast og Kakum national park, og saa skal jeg ogsaa et smut til Accra!
Hilsen Lou

Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 54; dbt: 0.0466s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb