Nyt fra Mampong!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
October 5th 2008
Published: October 5th 2008
Edit Blog Post

Hei Alle!
Jeg har valgt at skrive om de gode ting der er sket, for det maa vaere virkelig nederen at laese alle de daarlige ting!

Naar.. Men det er noget tid siden jeg sidst skrev, og der er ikke sket saa meget!
Jeg er flyttet hjem til en anden pige fordi jeg ikke kan bo i min familie mere! Jeg kan bo her end til paa onsdag, og saa er jeg noed til at flytte ud, for hun faar en ny frivillig til at flytte ind!
Saa maa vi jo se hvad der sker efter det!

Udover det har jeg hver dag i sidste uge vaeret paa babyhjemmet! Undtagen torsdag.. Der havde jeg for ondt i hovedet..
Jeg har fundet mine 5 absoulut yndlings babyer.. Kassim, Bassou, Emmanuella, Pomma og Moses!
Kender i det naar man ser en baby, og bare kan se at hendes foraeldre maatte have vaeret vildt smukke!
Man kan se pa Emmanuelle at hendes mor har vaeret VILDT smuk! Og Emmanuelle er ogsaa en af de smukkeste babyer jeg nogensinde har set! :D
Moses er en lille vild basse, der ligner lidt Michael og Carinas theo! Jeg taenker altid paa theo naar jeg ser ham!
Saa er der Kassim som bare har det mest fantastiske specielle ansigt.! Men han er saa soed.. I Fredags laerte jeg Kassim at gaa!! Jeg blev helt stolt af mig selv..
Naarh...
Bassou og Pomma er super soede, og samtidig mega irriterende! Hvis de ikke faar opmaerksomheden begynder de at graede..! Men naar de ikke graeder er de soede!


Naarh.. Men i Onsdags tog mig og Karoline ogSunnival paa markedet for at finde frugt! Og vi fandt ud af at det er fuldstaendigt umuligt at finde frugt i den her by! Det eneste man kan faa er appelsin og bananer, og nogen steder kokosnoedder! Men kokosnoedderne er ikke saerligt gode her!

I gaar skulle min mor saa til velkomstfest paa universitetet, og min moster inviterede mig med! Det var rigtigt sjovt at se hvordan det foregaar, og der var 6 der kom hen og sagde at de ville giftes med mig, og ville vente paa mig!
Alle unge afrikaneres droem er at blive gift med en hvid!

Efter det flyttede jeg hjem til den anden pige, og om aftenen holdt Karoline videohygge for Melani, Sunnival, mig og 2 nye piger fra Canada som begynder at arbejde paa Babyhjemmet i morgen!
Det var rigtigt hyggeligt..
I dag har jeg vasket toej og vaeret i kirke.. Jeg skulle have taget kamera med og optaget det! Det er godt nok en oplevelse, og overhovedet ikke ligesom danske kirker!
Folk dansede rundt og sang og der var musik.. Og folk giver kirken mange penge! Det er helt vildt..!

Ud over det.. I morges da jeg vaagnede fandt jeg ud af at jeg ikke har kigget mig i spejlet i 3 uger!
Jeg aner ikke hvordan jeg ser ud..
Der er ikke noget spejl i de familier her, men jeg klarer det egentligt fint! Jeg kender nogen mennesker som ikke ville kunne klare sig uden spejl i 1 dag! Og her har jeg klaret det i 3 uger!
WOW!! Respekt til mig! :D

Jeg smutter nu, for skal til videohygge hos Karoline igen i dag!

Lou:D


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 54; dbt: 0.0489s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb