埃及 Day 4


Advertisement
Egypt's flag
Africa » Egypt
June 1st 2008
Published: August 3rd 2008
Edit Blog Post

今天的行程是乘內陸機去南部Aswan。 
今早起床,腳有點痛,可能係昨天闖入金字塔後,被法老王咀咒吧 ……
飛機飛過沙漠,從高空望下去,見到沙漠中有一大片湖,或者應該係成個海咁大,可算是一個奇景。但更奇怪既係,我竟然係酷熱既埃及得到了感冒。
飛機在沙漠上的一個沒有其伳飛機的機場降落,步出機場要去市中心,一如所料,的士獨市生意,被逼要付70EP去市區。既然已經被逼要付70EP,司機其實可以大安旨意咁唔理我,但一路上佢不停咁用有限既英文同我介紹一路上既景色,仲不時把車停下來讓我拍照。我心想,如果他們不是要錢,他們會是非常善良的人。
今天熱得異常恐佈,我想今天是我一生中遇到最熱的一天。一路上見到的都是沙,感覺上Aswan這個城市只不過是在沙漠上建一些房屋而已。 到了hostel, 環境尚算不錯。外面熱得要死,有一種要虛脫既感覺,完全不想留在室外,但接待那個人還跟說今天不算太熱,還帶了外套上班 (太誇張了吧-_-)。
雖然好熱,但都要食野,去附近bazzar 找了間餐廳,食了個乳鴿大餐,仲有沙律同凍芒果汁,我已經不怕食當地既凍野,其實他們的凍食還算不錯。
沿住市集走,兩旁商店的人不停地向我搭訕,他們見到我這種黃種人,已經有固定既對白:’Konichiwa, Japanese? Korean? Chinese?”. 本身我會跟他們說我是香港來,但過了一會,我跟他們說Chinese, 因為我發覺他們對Chinese 沒太大興趣,可能覺得chinese跟他們一樣窮,無利可圖吧。除此之外,我發現做中國人仲有一個好處,就係當佢sell我野,我會問佢幾錢,跟住我會同佢講,”made in china is much cheaper”, 跟住佢地就會啞左一陣,跟住我就乘機走人。除此之外,再絕d就會係點都唔問幾錢,佢地就會問我想唔想知幾錢。我會話我唔想知,因為我唔鐘意,如果我鐘意,我1000EP 都可以俾。
其中有一個細路,佢一直咁跟進我,佢既英文非常流利,很想我買他手中的書纖。 但我嘗試同佢傾計,問佢英文係邊度學,佢聽唔明,反而仲擺出一個很不耐煩既樣,繼續“1,2,3,4,5,6,7, one dollars”。我真是覺得他很可憐,我估計他最多五歲,但已經變成金錢既奴隷,所有小孩應有的童真,在他身上一點也感覺不到。
走出市集,走到尼羅河邊,日落前的景色非常迷人,可惜仍然是不斷受騷擾,在短短50米內就會有五至六個人問我租唔租帆船出海。 我只係同佢地講,唔該俾我一個人靜下,欣賞下風景。途中有一班細路從後追上黎向我賣水,其中一個係殘廢,只是坐在單車上。雖然我已經有一枝好大既水,我見佢地咁辛苦,咁就想幫佢地買。一枝水5EP, 我身上只有10EP, 但我只買一枝, 佢地無錢找,非常緊張地衝出馬路,截停路上的車,然後問司機換錢。他們肯定是很怕我就這樣走去,但我當時只是坐在旁邊,看著他們狼狽的樣子。我們的交易最終也逹成,他們很高興,走的時候還向我揮手致謝。當時我在想,雖然他們是很煩,而且開價也相當高,但起碼我沒有碰到一個是直接問我拿錢,也沒有人行丐,也沒有人搶,他們都是生活所迫成的。
入夜後,空氣涼了,我再次進入市集。眼前的市集再沒有旅客,全部都是當地人,他們出來買東西,我終於感受到當地人的生活。我當時戴著headphones, 以為可以裝作聽不到街上的人向我搭訕,但意外地有一家賣音樂CD的看中了我,我就結果進去跟他們一起試聽音樂,還買了兩隻CD。






Additional photos below
Photos: 18, Displayed: 18


Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb