Page 25 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Vietnam » Mekong River Delta February 13th 2007

Pa sva obdelali se Mekong delto. Noro. Iz Saigona smo sli z busom do mesta My Tho, ki je ze v delti. Tam smo skakali z ene ladjice na drugo in si (sicer povsem turisticno, ali jebiga) ogledali Unicorn island, kjer smo poskusili honey wine (konkurenca nasi medici!), nekaj tropskega sadja in njihov zeleni caj, poslusali smo domacine, kako svirajo na neke svoje tamburice in kako pojejo. Hop na Turtle island, kjer smo jedli super fino azijsko kosilo, potem pa mimo Phoenix in Dragon islanda na coconut land. Sli smo na coconut candy farm (Polona: they obviously had a CANDYSHOP), kjer smo se mastili s tem sladkim izvleckom iz kokosa, ki ga menda na dan od tam izvozijo 40.000 komadov. Ni kaj, v kokosu se res valjajo tukaj. No, potem smo se peljali v Can Tho. ... read more
Mekong flow
Floating market majstri
Ni ga tica do prasica

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City February 11th 2007

Cesar nisva vedeli o vojni v Vietnamu ze prej, sva danes izvedeli na izletu do Cu Chi tunelov, v War Remrants muzeju in zvecer na pivu. Pa po vrsti. Zjutraj sem vstala pred Maso in sla do najinega atata na caj, se prej sem spotoma nekaj pohrustala. Potem sva sli skupaj na bus z ostalimi turisti in na pot do tunelov. Imeli smo res enkratnega vietnamskega vodica po imenu Khan, ki se nam je preko dneva povsem osebno razgalil. Zgodba je svetovna. No, najprej smo se (turisticno pac) ze na poti do tja ustavili v neki trgovini oz. delavnici, kjer delajo samo invalidni, potem pa do tunelov. Vodili so nas gor in dol po obmocju, ki je bilo konec vojne povsem zminirano in torej tudi brez rastja, tako da je danasnja "dzungla" stara pac od leta ... read more
Shooting range
Bia Hoi!
Atov kafic

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City February 10th 2007

Slon in Sadez bi tu zagotovo dobila navdih za part deux svojega komada: tile Saigoncani so ene prave komercialne pi*de! (se opravicujem, ampak izraz se najbolj sede) Pri Tajcih je vsem jasno, da te prinasajo okoli in placas prevec, vendar tu je druga scena. Najprej ti lokalci, ki zal nimajo osnovnih pojmov o anglescini, navrzejo dve razlicni ceni, recimo za neke nudlne 5000 ali 10.000 dongov. Ko pogledas ko tele in zahtevas jasno nizjo ceno, das denar in potem ti modeli ne vrnejo nazaj tocne vsote denarja! Danes se nama je kar nekajkrat zgodilo, da sva morali podrobno pogledati vrnjen denar in zahtevati se tistih nekaj tisoc dongov preostanka (naj se enkrat povem, da je en dolar enako 16.000 dongov). Ampak po vrsti. Zjutraj sva sle iz najinega res enkratnega hostla na potem. Najprej cez nek ... read more
Market
Cholon

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City February 9th 2007

No, pa sva v mestecu strica Ho-ja. Do sem je bila pot kar zabavana. Iz Phnom Penha smo odrinili okoli osme ure zjutraj in nekaj pred dvanajsto smo bili na meji. S Kmeri ni bilo nobenih problemov, spet pa so ta pokvarjeno potegnili ob vstopu Vietnamci. Ko so nama vpisovali vizo, so kar tako zahtevali en dolar. Prosim? Malo sem zabulila in odlocno rekla, da vizo ze imam in da nimam kaj placevati ekstra, pa je model samo pomahal z roko in rekel Go, go. Enako je bilo z Maso, le da je njej carinik malo bolj tezil. Ampak na koncu sva vsaka prihranili svoj dolar. Po naslednjih dveh kontrolah je bilo spet presenecenje, za kar neko potrdilo o zdravstvenem stanju ali kaj vem kaj sva morali placati 2000 dongov. Naj povem, da je menjava en ... read more

Asia » Cambodia » South » Phnom Penh February 8th 2007

Torej se en lep pozdrav iz se vedno Phnom Penha. Tu bova danes ze cetrto noc, jutri zarana pa na 7-urni bus do Saigona, Vietnam. Yay! Zacenja se torej vietnamski, zame zadnji del potovanja. Viso tud ze imava, tako da sva sploh ustrezno opremljeni. Zakaj sva se zadrzali tu se en dan vec, je mogoce razloziti na vec nacinov. Prvi je mogoce ta, da sem se en mal zastrupila s hrano predvcerajsnjim zvecer in sem vceraj za vsak slucaj stopila do (enega angleskega) dohtarja, danes pa se pocutim ze prav OK in tudi skoljka ni vec moja najboljsa prijateljica, je pa zato voda, voda in se enkrat voda (ki je tudi sicer pijeva ze kar bolestno veliko). Drugi razlog, najbrz pomembnejsi, pa je ta, da nama je tu enostavno zakon. Najin guest house plava na jezercku, ... read more
Killing fields
Sinkin' into the lake

Asia » Cambodia » South » Phnom Penh February 6th 2007

Zbudila sem se pred Maso, zato sem se malo sprehodila po nasi backpackerski ulici (in se sprasevala, zakaj ne obstaja kaksen sprej proti nadleznim tuk tuk voznikom) in se nauzila tukajsnjih dobrot. Jedla sem neko kvazi pecivo, pa v palmin list zavito banano z rizem in kokosom (se mi zdi?), pa se kaj se je naslo. Ko sem prisla nazaj, sem vzela LP Vietnam in se pocila v en hammock v gostilni nasega guest housea. Ahhhhhhhhhhh. Ko je Masa ustala, sva zamenjali sobi - iz tiste za $5 sva se preselili v tisto za $3. Razlika je v tem, da ta cenejsa nima svoje kopalnice, kar pa je cisto vseeno, ker je bila tista prejsnja katastrofalna, nikjer ni bilo nobenih obesalnikov ali odlagalnih povrsin, umivalnika pa tudi ne, tako da sva si tako ali tako zobe ... read more
Tuol Sleng
Masina zelenjavna palacinka
Random lunapark

Asia » Cambodia » South » Phnom Penh February 5th 2007

Koncno sva se lahko naspali - ali pa tudi ne. Ponoci mi je tezil en komar, in kot sem zvedela kasneje od neimenovanega vira, sem menda psovala tega doticnega brencaca, da je bilo joj. Se zgodi, sploh ce nekaj govoris napol v spanju. Sli sva na kofe na trznico, vmes sem pozrla nekaj njihovih ocvrtih kruhovih palck (nekaj podobnega), potem pa sem vzela se en bite-size ananas in sticky rice with beans and coconut zavit v palmine liste. Mmmmmmmmmmmmm! Poiskali sva eno izmed nestetih bus postaj oz. ponudnikov in kupili karte za 5-urno voznjo v Phnom Penh za $4. Sli sva nazaj v guest house, se spakirali in ocedili, potem pa nazaj do tam, kjer sva kupili karte. Ker je Bttambang dokaj neturisticno mesto, ne znajo prav dobro anglesko, zato nama ni bilo cisto nic jasno, ... read more

Asia » Cambodia » North » Battambang February 4th 2007

Pa smo v slovitem Battanbangu. Kambodza je se zmeraj cudovita. Spet sva ustali skupaj s petelini ali pa jih celo prehiteli. Nekaj po 6. uri sva ze sedeli na "taksiju"- v pickupu do pomola. Na poti do tja smo nalozili se cel kup drugih popotnikov, vecinoma postaranih zahodnjakov, ki so se nad sedenjem na zadnjih gumah, na svezem jutranjem zraku, kar malo pritozevali. Not pa smo se na zadnjih zicih stiskale 4 punce. Imenitno. Voznja do pomola je bila fenomenalna. Imeli smo razgled na rizeva polja, nad katerimi je vzhajalo rdece, gorece, popolnoma okroglo sonce. Takega sonca se nisem videla, tu pa se (ce ga dobis ob vzhodu ali zahodu) ponavlja vsak dan. Do pomola je vodila razmeroma neasvaltirana cesta. Kambodza je res razbita drzava, ampak do tega se pridemo. Na pomolu pa spet najprej petminutna ... read more
Home sweet home
Tudi to je dom

Asia » Cambodia » North » Angkor February 3rd 2007

Spet en perfekten dan. Ce zacnemo z vcerajsnjim vecerom, sem dobila super oprano in se zlikano perilo, ki pa sem ga danes zal ze vecinoma spet posvinjala. Jebiga, celodnevno plazenje po skalah in pesku terja svoj davek. Ustali sva, kot sem napovedala, ob 5.30. Cel zur! Ob 6.05 sva ze bili na biciklu na poti do templjev. Do tja je kaksnih 7 kilometrov (nekateri omenjajo tudi 15, ampak se motijo), tako da naju je cakala prijetno hladna polurna voznja. Najprej sva malo zalutali, ampak sva se takoj opomnili, da greva narobe. Pristali sva na ticket booth in izpljunili vsaka svojih $20 za enodnevno vstopnico. In sva bili ze skoraj tam! Na poti do prvega, Angkor Wata, sva zaprepadeni videli celo opice. Divje. Seveda sva jih pofotkali. Aja, naj pojasnim, da je Angkor Wat ime celotnega kompleksa, ... read more
Angkor Wat

Asia » Cambodia » North » Angkor February 2nd 2007

Ah. Kje naj zacnem? Najbolje, da z vcerajsnjim vecerom. I love my life#2. Po internetni seansi sem poklicala na radio (Gori doli naokoli je sedaj ob sobotah na prvem programu), potem pa sla nazaj v guest house in jim dala za prati svoje perilo. Do sedaj sem ga prala sama, ampak v teh dneh se je nabralo toliko svinjskih - in RES svinjskih - cunj, da je bilo prevec za umivalnik. Pa se ta malo pusca, tako da sploh no go. Baje mi bodo 13 kosov perila oprali za dva dolarja in pol. Danes pa sva potegnili kar do kaksnih pol devetih, kar je relativno pozno. Je bilo pac treba nadoknaditi. Potem sva se odpravili raziskovati Siem Riep by daylight. Najprej sem se napila zelenega caja in nazrla papaje & ananasa, potem sva sle spet v ... read more
Siem Reap wat
Lotusovi cvetovi
Kamboski bisercki

Tot: 0.081s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 58; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb