Page 26 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Cambodia » North » Angkor February 1st 2007

Februarski pozdrav iz Kambodze! Po 30 urah prekladanja z enega prevoznega sredstva na drugega nama je koncno uspelo se stusirati v guest house Angkor Wat v Siem Reapu. Pa pojdimo lepo po vrsti, zacensi z vcerajsnjim dnem. Dopoldne sva zapustili najin cudoviti otok in kot nalasc je bilo vreme prav tokrat najlepse. Jebiga, hoces noces sva pac odsli. Na poti do pomola sva si privoscili - ampak RES privoscili - nek dvokilski ananas, ki nama ga je mama pred nama zrezala na "lucke" (tu blazno radi dajejo zrave sadja palcke za raznjice). Ko sva ga koncno pomlatili, je bilo, kot da bi si na jezik zlili sveze skuhano Starbucks kavo to go. Z drugimi besedami, jezik in cela ustna votlina naju je pekla ko hudic. Tolazili sva se s tem, da je ananas baje dober za ... read more
Spet vlak
Welcome to Cambodia

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan January 30th 2007

Ojej - vceraj sva omagali ze nekaj po pol dveti zvecer. Ampak prav neverjetno sva danes zjutraj vstali sele tudi okoli pol devetih! Spanca nama torej ne manjka. Najprej sva sli na kavo & caj & cel ananas, potem pa sva si spet najeli bike. Kar nekaj tezav sva imeli z iskanjem avtomatika, ampak potem sva ga le nasli in se odpeljali novim dogodivscinam naproti. Sli sva na jug otoka, najprej mimo nekih kao slapov, ki so bili vse skupaj nic (najbrz delujejo samo v dezevni dobi), pa slonje farme, kjer sva jih lahko celo pofotkali zastonj, potem pa do glavnega mesta Thong Sala. Tu sva kupili karte za jutri, in sicer od tu preko Ko Samui otoka do Surathanija oz. Phun Phina (celina), kjer greva na nocni vlak do BKK. Potem bova tam vzeli bus ... read more
Gor pa dol
Hat Yao

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan January 29th 2007

Zjutraj sva se se zadnjic sprehodili do najinga sadjezelenjavarja, potem pa cez cesto na kavo/caj in spet zastonj banane. Potem pa do glavnega pomola s pickup taksijem, v katerem sva se vozii skupaj - z dvema Slovencema in dvema Hrvatoma! Kaksno nakljucje. No, oni gredo ze pocasi domov, ker imajo ze otroke in jih pogresajo, midve, ki pa teh ovir nimava, pa sva pot nadaljevali naprej do Ko Pan Gana. S trajektom, na katerem naju je super prepihalo in pospricalo (ampak je bilo zdenje na palubi veliko bolj udobno kot pa zmrzovanje v obupno klimatizirani kabini), sva na novi otok prispeli okoli 13. ure. Potem sva se s taksijem zapeljali na severni del otoka po imenu Chaluklum, kjer sva ubodli cisto soliden bungalovcek za 200b direkt na plazi. Skoraj ni za verjet. Sprehodili sva se gor ... read more
Bogu iza nogu
My version of Eden

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao January 28th 2007

Danes je dan za novo zanimivost. Zjutraj sva namrec najeli skuter! Za 200b sva se torej cel dan furali po otoku. Stvar se sicer ne sklada z mojimi ekoloskimi nazori, ampak ker je to tukaj THE stvar za poceti, je seveda prevladal element zlitja z okoljem. Sicer pa sva tudi veliko prehodili pes, ker cisto vsi koticki niso dostopni za bencinski pogon. Prav za prav so le redke ceste primerne oz. asvaltirane, tako da sva bili - mami nc bat - dovolj na nogah. Najprej sva sli na severni del otoka in tam na neke hude skale, od koder je fantasticen pogled na tisti otocek, kjer sem se vceraj potapljala. Del zaliva se imenuje Japanese Gardens in res je pod vodo povrsje tako, kot ce bi se sprehajal v takem vrtu. Tam sva si potem v ... read more
Ko Tao
Japanese gardens
Mangrove

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao January 27th 2007

Povzetek dneva: rana ura zlata ura - plaza Shark's Bay - scuba diving na otocku zraven nasega otoka - vecerja ob obali s petrolejsko lucko. Ah. Oh. Shark's bay je bolj neobljuden del otoka zraven nasega dela in je res perfektno. Ce mi uspe, nalozim nekaj slik. Sla se sama, ker je Masa imela zehto. Ko sem ze skoraj odsla, se mi je pridruzila. Jaz sem potem sla z Buddha view diving school na POTAPLJANJE. Dodelili so mi enega instruktorja po imenu Robin, Svicar, 24-let - sploh ni slabo. Najprej me je na ladjici do tja naucil nekaj spretnosti in vescin obvladovanja opreme, potem pa smo to preizkusili v vodi. Potapljala sva se kaksno uro in pol in to le v dokaj nizki vodi (kaksnih do 10 m), pa je bilo ze toliko ziveza, da se ... read more
Working on my tan

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao January 26th 2007

Najprej povzetek poti: nocni trajekt - ob 6h zjutraj prispeli na otok - postopanje naokoli na lovu za bungalovom - uspesen ulov - zasidranje na plazi do popoldneva - nazaj do sobe - naokoli po nekih okoliskih vzpetinah in lovljenje soncnega zahoda - dilema, ali naj nabaviva bucket of some alcohol. Zdaj pa dodatki. Spet so naju nategnili, ampak tega itak ne mores vedeti. Trajekt ob 23h nama jej bil prodan kot bolj luksuzen (beri: s posteljami na tleh), cesar trajektic ob 24h naj ne bi imel. No, seveda jih je imel in tudi izpluli smo skoraj ob polnoci. To torej pomeni, da sva za brez veze placali 100b vec. Ampak ok - jebiga sad. Na otoku je bilo pred pol osmo bolj malo stvari odprtih, pa tudi se pravi dan ni bil, tako da sva ... read more
Ko Tao

Asia » Thailand January 26th 2007

Zelo na hitro, ker se Masa tusira, jaz pa spet visim na netu: Skratka, sva v Champhonu (jug) in cakava na midnight trajekt na otocek Ko Tao. Zjutraj sva sli na floating market tam v Damnoen Saduak (mami, zemljevid v roke, pa bo! menda si ti celo bila tu?) in prehiteli vse turiste. Kako tudi ne, saj sva vstali ob pol sedmih! Bilo je vredno, ker je bila scena zanimiva, ceprav so naju vozili tudi mimo orto turisticnih stojnic z raznimi tajskimi drobnarijami, naju pa je zanimala samo hrana. :) Potem na rumeni bus do Ratchaburija, tam na lokalen bus do Petchaburija in potem od tam na bus do tegale Champona. Tu so naju spet kraljevsko nategnili, ampak nekako sva se izmotali iz te godlje. Sprevodnik mi je ze na busu dal v roke mobitel od ... read more
Damnoen Saduak
Market

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok January 24th 2007

PS za ocetovski ponos: Spila sem ze dva pera! En Singha in en Leo! Se vedno mi je sicer totalno zanic, ampak 1) je priblizno pol ceneje od ostalih meni vsecnih alko pijac, 2) zdi se primerno situaciji, da se ga pije, 3) doma ga najbrz ne bom pila. Skratka, stejem komentarje, kdo je ponosen name.... read more

Zbudili sva se v fantasticno idilicno jutro. Ce sva zaspali ob regljanju zab in pilnk-plonk zvokih iz reke skakajocih rib, naju je zbudilo (dokaj zapoznelo) petelinje dretje in civkanje pticev. Za sladkorno. Malo je idilo pokvarila invazija faraonk na mojo imovino, ampak vseeno se nama je jutro zapisalo v dobrem spominu: pri isti mami kot vceraj sva danes pili nek zivo oranzen Thai caj! Imava slikovno dokumentacijo. Sli sva do bus postaje mimo pokopalisc oz. do TAT (turisticne info). Tam nama je nek stari, ki je totalno oblvadal anglescino, razlozil vse do zadnje malenkosti kako priti do floating marketa in potem dalje na jug. Svaka mu cast. Sli sva se malo naokoli in - jasno - zalutali med domacine. Potem pa nahrbtnike na rabe in hop na nek motor s prikolico/klopco do postaje, kjer sva skocili ... read more
reka Kwai, Kanchanaburi

Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi January 23rd 2007

(kliseji so se vedno in) Najprej naj povem, da sva se vceraj pred spanjem zasedeli v najinem guesthousu spodaj se s tremi turisti: enim Cehom, enim Kitajcem in - enim Kanadcanom iz Vancouvra, ki je fotoreporter!!!!!!!!!!! PA TO NI RES!! Meni se kar ni dalo iti spat, ampak potem smo hoces noces morali. Vladimir (Ceh) je bil kot zivi Lonely Planet, saj nama je z Maso povedal vse o prevozih ipd, s cenami in dolzinami itd. Svasta. No, jutro pa je bilo dokaj zanimivo, najbrz bo se najbolj za moje drage starse. :) Ze vceraj se mi je zdelo, da sem dobila nekaj v levo oko, kar se je cez noc se stopnjevalo. Zjutraj je bilo povsem nevzdrzno, tako da sem se s tuktukom (tukaj so drugacni kot v BKK) zafurala do bolnice. Tam mi je ... read more
Kanchanaburi floating bungalow
Most na reki Kwai

Tot: 0.516s; Tpl: 0.008s; cc: 18; qc: 124; dbt: 0.1898s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb