Penang National Park

Malaysia's flag
Asia » Malaysia
September 29th 2014

Dnes se konečně vydávám do místního národního parku podívat se na Monkey beach. Ráno ještě trochu užívám telky a pak vyrážím na bus na nádraží, kde presedam na bus do parku. Cesta trvá něco přes hodinku. Před parkem si ještě dávám oběd v místní restauraci a jdu na to. Registruji se u hlavního vchodu a vyrážím podél pobřeží následujíc šipky, které ukazuji cestu na Monkey beach. Cesta vede jungli, ale žádná velká hitparáda to není. Když po několika desítkách minut konečně dorazim na pláž, přichází spíše zklamaní. Na plazi jen par turistu, kteří jsem přijeli lodickou a celkove nic výjimečného. Dávám si tu kokosový ořech a chvilku pozoruji moře a lidi. Kolem třetí odpoledne vyrážím zpět stejnou cestou. Asi největší zážitek přichází v zápětí, kdy přes cestu přešel nemalý ještěr. Elegantními pomalými pohyby si to štrádoval směrem k vodě. Chvilku jsme na sebe koukali a pak se rozešli každy svým směrem. Když jsem se dostal z parku, počkal jsem na bus a smeruji si to do centra na kavicku do oblíbené kavárny. Odtud už jen busem až domu.

1st October 2014

Back in Rome - I think that city has captured your heart.Happy shopping and thanks for the photo of your New Friend. Great shot.

Tot: 0.148s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0721s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb