Zbytek IELTS


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
September 27th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 5.41831, 100.336

Noc nebyla moc nic, protože jsem nemohl spát, ale nějak se nestresuji. Slovíčka mi přicházejí na mysl poměrně snadno, takže pohodicka. Ashley budim v sedm, ještě se rychle sprchuji než se vypraví a jedem. Po cestě se ještě stavujeme pro snídani a kafe. K univerzitě, kde se konají zkoušky dorazime někdy po půl osmé. Prichazim k registraci, kde me posílají do čekací místnosti. Tam zjišťuji, ze jsem propásl breefing, ale nějak me to nestve. V rohu vidím sedět své spolustudenty z kurzu, tak jdu rovnou k nim. Všichni trochu nervózní. Pak se registrujeme a usedame ke zkoušce. Ta trvá do 12hod. Pak se loucime a já vyrážím ulovit kešku, která je nedaleko. Pak směřuji do Mugshot, kde si dávám kavicku a píšu Ashley, aby si pro me přijela. Dáváme si společně oběd a jedeme domu, kde se já konečně oddavam odpočinku.

Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0347s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb