Dag 2 – maandag 12 juni 2017 – Nesselwang

Europe » Germany » Bavaria » Nesselwang
June 12th 2017
Published: June 12th 2017

Nesselwang - RathausNesselwang - RathausNesselwang - Rathaus

vlak naast het Tourist Buro. - Toen ging het nog.
Vandaag zouden we het rustig aan doen.

's Morgens nog zeer warm. Wel een paar druppels in de voormiddag. Maar tijd genoeg.

In de namiddag dan maar op verkenning.

Fiets van Fran begint vervaarlijk te ratelen zoals een kapotte koffiemolen. Dus terug naar het toerist buro voor adres van een plaatselijke e-bike dealer.

Pech, die is juist nu een week met vakantie.

Potver.... en dan te weten dat we de fiets voor het vertrek binnen gedaan hadden voor nazicht. Alles in orde ! - 't Is 20 euro !

Wist ondertussen al dat het euvel zat aan het SRAM-dual drive click-box systeem. Google, als je wil weten wat het is.

Schakelen voor berg-op zat er dus niet meer in. En dit voordat onze fietsvakantie in de voor-Alpen en de Romantische Strasse goed en wel begonnen is.

Potver..... en onze dealer die ons verzekerd had dat alles in orde was.

Na een 3-tal e-mails met de brave man en mijn technische kennis (sic) lijkt het euvel misschien toch verholpen. Hopelijk blijft dat zo.

Moet er wel bij vertellen dat er hier bereidwillige Duitse camperaars kwamen bijstaan
Nesselwang - zicht op dorp, Mh parking en skilift parking. Nesselwang - zicht op dorp, Mh parking en skilift parking. Nesselwang - zicht op dorp, Mh parking en skilift parking.

De skiliften draaien op volle toeren, nu met wandelaars en down-hill bikers
om te vertellen over hunne e-bike. Great help !

Toch een hele namiddag naar de vaantjes

12th June 2017

Downhill bikers: ik had moeten meegaan! Downhill is misschien ook iets voor ons mama, nu haar bergop vitessen niet werken! Nee, grapje: hoop dat fiets in orde blijft en dat er kan gefietst worden op de fietsvakantie!

Tot: 0.295s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.1071s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb