Φαουντ Φακτ. Του κουτιού τα παραμύθια.

Vietnam's flag
Asia » Vietnam » South Central Coast » Da Nang
August 10th 2014
Published: August 14th 2014

Στα Cham islandsΣτα Cham islandsΣτα Cham islands

Φαουντ. Τη γεωμετρια
Ανοιξαμε και εμείς το δικο μας το κουτι, για να ακουσουμε τα δικά μας παραμύθια. Άλλοτε με τις ροκιες του Ρουχλα, αλλοτε με τις Μι μελωδίες της Μελιας. Και τα ζησαμε. Ψαξαμε τα σημαντικά, βρήκαμε τα μέγαλα, πλανευτηκαμε απο τα μικρά, ευχηθηκαμε τα ασήμαντα, εκτιμησαμε τα ουσιαστικά. Ο κύριος Ινδός που πατουσε κόρνα, η Πουντζιαμπιανη πριγκηπισσα με τα μακρυά μαλλια, ο μικρος Θιβετιανος που δεν ειχε τριχα στο κεφαλι, η κύρια Χενγκ με το γλυκόπικρο χαμογελο, O Alan που ελεγε Αι οταν συμφωνουσε, Ο Ρατ και οι φιλοι του στη ζούγκλα, Η μικρή Ταιλανδεζα που όλο ψώνιζε, Ο κύριος Μπουρμεζος που δεν μπορούσε να μπουρμπουρισει, Η κυρια φίλη με το μεγαλο φιλότιμο, Ο μαλλιαρος Bob απο το Βιετναμ, Οι περιπετειες του μικρού Πανουλη, Η μικρή Μαρια που φοβόταν τον ίσκιο της. Δεν ηταν ολα τους γλυκα, ηταν ομως ολα τους αληθινα. Αληθινά δικά μας. Και όλοι εσείς. Λίγο πολύ τα ζησατε μαζί μας. Και αυτό τα έκανε ακόμη πιο ξεχωριστά.
Βρεθηκαμε στη Hoi Ahn για να μας φωτίσει το φεγγαρακι το λαμπρό, κυριολεκτικά. Αυτο του Αυγουστου που ειναι πιο ολογιωμο θαρρείς. Μάλλον έκανε καλη δουλειά μιας και ολοκληρο το χωριό έσβησε φώτα και άναψε πολύχρωμα φαναράκια. Full of charms, είπε η
Στη νύχταΣτη νύχταΣτη νύχτα

Φαουντ. Το χρώμα
Saori και ποσο δίκιο είχε. Το Happy End του παραμυθιου μας. Του μεγαλου ταξιδιου μας. Πλάι στο ποτάμι φαναράκια. Για να κανείς μια ευχή. Πολλά αυτά που έχω, λιγα αυτά που θέλω. Ενα απο αυτά ας ζήσουμε εμείς καλά και εσείς καλυτερα. Να ζούμε, να αγαπάμε, να ταξιδεύουμε, να γεμίζουμε.

- Καληνυχτα μαμά!
- Καληνύχτα Παρασκευούλα και φρόνιμα!

Στο φαναράκιΣτο φαναράκι

Φαουντ. Myself.

15th August 2014

Ευχαριστούμε....
Και μεις οι λιγότερο τυχεροί, σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε μαζί μας εμπειρίες, εικόνες, μυρωδιές, χαμόγελα και ιστορίες απο ένα κόσμο μακρινό που μάλλον δεν θα επισκεφτούμε ποτέ......καλή επιστροφή και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..!!!!!!!!!!

Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb