Φαουντ Φακτ. Gooooooood morning Vietnam!

Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
August 10th 2014
Published: August 10th 2014

Στον BobΣτον BobΣτον Bob

Φαουντ. Τη χαρά
Τι πρωτότυπο σκέφτομαι αλλά που να ξεκολλήσει το μυαλό απο την γλυκοφατσουλα και την ερμηνεία του Robin Williams. Αεροπλανακι, Bangkok για να μην ξεχνιομαστε και Hanoi. Να τα τα vibes τα ασιατικά. Μια πόλη ολοζώντανη, γεμάτη πανέμορφα καφε και εστιατόρια, απο τους ωραιοτερους iced coffee που έχω δοκιμάσει και το καλυτερο απο όλα. Μια καινούρια φίλη, την Σαορι, μια γλυκιά κόρη, την Lucia και ενα φατσοσκυλακι τον Bob. Φιλη, φίλου του Πάνου. Που όχι μονο μας άνοιξε ανοιχτοκαρδα το σπίτι της, σταθηκε και αξια ξεναγός στις βόλτες μας, στις μπυρες μας, στις νοστιμιες μας. Την είδαμε και εμείς λοκαλια δίπλα στον δυναμικο χαρακτηρα της αλλά παρόλα αυτά δεν θα παραλειπαμε τα τουριστικά. Halong Bay. Κρουαζιέρα για τους ερωτευμενους, για τους ερωτευμένους to be, για τους έτσι, για τους αλλιως, για τους δηθεν, τους παραλλιως. Utopia μας το είχαν περιγράψει αλλά ο καιρός δεν μας έκανε την χάρη. Απο τη Μπούρμα το περιμεναμε στο Βιετνάμ μας ήρθε. Λυσσαξε να βρέχει. Και τα νερά δεν γαλαζισαν με τον συννεφιαμενο ουρανό, μονο πρασινισαν απο τα γεμάτα τροπικη βλαστηση βραχώδη νησια τριγύρω. 1969 για την ακρίβεια. Μπηκαμε κυριολεκτικα μεσα σε ενα απο αυτα και βρηκαμε ισως την πηγη εμπνευσης του Gaudi οταν οραματιστηκε τη Sagrada
Στην SaoriΣτην SaoriΣτην Saori

Φαουντ. Μια καινούρια φίλη
Familia. Ενα σπηλαιο. Δεν θα αδικουσα την ομορφιά τους. Κάναμε kayiak στη βροχή και γελασαμε με το ατιθασο πλεουμενο μας που δεν έστριβε και τον Βιετναμεζο να φωνάζει"Here! Here!". Γελαμε ακόμη με τον Πανό προσπαθει να χωρέσει το μπόι του. Ένας κόσμος αλλιωτικος. Λιγο πιο petite δεν είναι και πολύ φιλόξενος στην ανθρωπινη υπερμεγέθυνση του 1'84. Άλλοτε με λουμπακο για να χωρέσει στις αγορές, άλλοτε με γιόγκα για να διπλωθει στα καθισματα. Παντα ήσυχος και υπομονετικός. Σαν ενας καλόκαρδος Γολιάθ Ασιατικης προελευσης.

Στον ΠάνοΣτον Πάνο

Φαουντ. Την ομορφιά
Στη δύσηΣτη δύση
Στη δύση

Φαουντ. Τα ωραία, τα γνωστά.
Στο καταστρωμαΣτο καταστρωμα
Στο καταστρωμα

Φαουντ. Την undercover ποσια
Στην παρέαΣτην παρέα
Στην παρέα

Φαουντ. Τα γέλια.

Tot: 0.143s; Tpl: 0.034s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.0557s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb