Heenreis

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
November 26th 2012
Published: November 28th 2012

@ Auckland public library with free internet access.

We hebben ons voorgenomen om de blogs kort en leesbaar te houden en de plaatjes hun werk te laten doen😊. De achterkant van deze website is nog een beetje een ontdekkinsgreis/speeltuin voor ons. Kijk dus niet raar op mochten er wat dingen veranderen de komende weken. Tenminste, als je ondertussen niet bent afgehaakt😉. Als je denkt dat er wat info mist of je hebt verzoekjes (mits binnen heersende waarden en normen😊), laat het dan weten via de comments!

De heenreis was redelijk vermoeiend met drie tussenstops (Bangkok, Taipei, Brisbane) en het duurd even voordat we landden in het land van de Grote Witte Wolk. Bij elk stukje vlucht genoten van een opgewarmde Aziatische specialiteit. Lunch en diner zijn daarbij niet van elkaar te onderscheiden.

Opmerkelijk: de ontsnappingsroute op Taipei airport (zie foto)

Ontdekt:

- de zool van Veerle's schoen zit wel erg los

- Dirk-Jaap kan met zijn meegenomen wereldstekkerverzameling overal ter wereld zijn stekkerergens in steken maar niet in Australie/Nieuw Zeeland

volger(s)
Ha neef en Veerle, Leuk om jullie via deze website te volgen. De oudste volgers (denk ik) komen vanmiddag bij mij langs. Jullie eerste blog(s) zal ik met ze delen. De foto's krijg ik alleen niet in beeld, weet niet of het aan mijn tablet ligt.... Jullie een goede tijd samen. Groeten van Karien
Dirk diep in slaap op Taipei International Airport

Dit soort beelden herken ik nog van Istanbul;)

I like!
Leuk om wat te lezen en foto's te zien!! :-)
3rd December 2012

Stekker
Leuk om zo een beetje met jullie mee te kunnen reizen. Hoewel wij nog nooit in Nieuw Zeeland zijn geweest, hebben Fred en ik elders in de wereld wel soortgelijke ervaringen met in Nederland aangeschafte stekkers. De plaatselijke supermarkt bood altijd uitkomst (en meestal een stuk goedkoper). Hebben dus inmiddels ook een hele verzameling opgebouwd. P.S. Ajax - PSV 3-1. Twee honden vechten om een been ... Vitesse toch kampioen(skandidaat)?

Tot: 0.041s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.0234s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb