Memphis, Tennessee

De Nashville a Memphis

La gran tormenta

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Driving South 37 secs
2: Tormenta 57 secs
Hem sortit de Nashville aquest matí amb alerta de tornado a Tennessee. Tornado no n'hem trobat cap però la mare de totes les tempestes ens ha acompanyat toooot el dia! Quina manera de ploure!
Hemos salido de Nashville esta mañana con alerta de tornado en Tennessee. Tornado no hemos encontrado ninguno pero la madre de todas las tormentas no ha acompañado tooodo el día! Que manera de llover!

Memphis es la ciutat més poblada de tot l'estat però no ho sembla pas quan hi ets. No se si es per el dia que feia avui (o perquè els americans no es desengaxen el cotxe del cul) però gairebé no ens hem creuat ningú per el carrer.
Memphis es la ciudad más poblada de todo el estado pero no lo parece cuando estás aquí. No se si es por el día que tenemos hoy (o porque los americanos no se despegan el coche del culo) pero casi no nos hemos cruzado con nadie por la calle

Hem pogut visitar els estudis de la Sun on han gravat musics tan importants com Elvis Presley, Johnny Cash, Jerry Lee Lewis,... Realment una visita que val la pena per viure un troçet de història del rock.
Hemos podido visitar los estudios de la Sun donde grabaron musicos tan importantes como Elvis Presley, Johnny Cash, Jerry Lee Lewis,... Realmente una visita que merece la pena para vivir un trocito de la historia del rock

L'altre visita destacada de Memphis es la de Beale Street. Ha sigut decepcionant ja que només son uns quants bars i restaurants en uns 100 metres de carrer.
La otra visita destacada en Memphis es la de Beale Street. Ha sido decepcionante ya que sólo son unos pocos bares y restaurantes en unos 100 metros de calle

En general Memphis sembla més abandonat que Nashville (hem estat a un centre comercial on només quedaba una botiga oberta!)
A veure si demà Graceland ens dona més alegrias que ens ha donat la ciutat de Memphis en general!
En general Memphis parece más abandonado que Nashville (hemos entrado en un centro comercial donde sólo quedaba una tienda abierta!)
A ver si mañana Graceland nos da más alegrias que la ciudad de Memphis en general!