Berlin!

Germany's flag
Europe » Germany
April 4th 2011
Published: April 4th 2011

Ik ga 16&17 april naar Berlijn! Vannochtend daarvoor ingeschreven met de anderen. Het wordt georganiseerd door WILMA, wat een beetje de organisatie is voor uitwisselingsstudenten en die regelen dit soort trips :D Was wel ff vroeg opstaan, maar ik ga :D
Verder heb ik straks vandaag om kwart over 1 mijn eerste college, dus ben benieuwd.
Vandaag regent het hier heel hard, maar gister was het nog heel mooi weer. Ben naar (een van de) parken geweest. Clara-Zetkin Park; mooi park en groot! Heb daar eerst gezeten met een paar mensen van mijn klas van de cursus en daarna kwamen ook Liesbet, Inés, Daniel en de andere erbij. Het was gezellig en op een gegeven moment zijn we naar een Techno feest gegaan dat ook daar in het park aan de gang was. Ik vind Techno dus helemaal niks, maar de rest schijnt dat allemaal leuk te vinden... Maar het was leuk, in het zonnetje liggen met wat Techno op de achtergrond (de rest heeft ook een beetje gedanst, maar ik kan niet echt op Techno dansen... Heb het wel 5 min geprobeerd hoor).
's avonds hebben we toen in een Imbiss pizza en pasta gegeten voor €3.50 en het was echt wel lekker. Niemand had echt eten thuis, dus dit was de goede oplossing. En toen we daar net weg wilden begon het te onweren en te regenen. Gelukkig woon ik op ongeveer 2 sec afstand van die Imbiss.
Het as dus een erg leuk en rustig weekend, met op zaterdag het meer en zondag het park. Ben benieuwd hoe deze week de eerste colleges zullen zijn!

4th April 2011

Integratie
Je zal zo (oost)Duits zijn als ik je weer zie!
4th April 2011

ik weet het!! Ze hebben hier zelfs een bepaald accent... :D

Tot: 0.171s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.021s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb