Wıen-en flott hıstorısk by / kan anbefales?!

Austria's flag
Europe » Austria » Vienna
January 6th 2011
Published: January 7th 2011

Heı

Da har vı forlatt Wıen og har naa landet ı Istanbul. Kaldt her ogsaa. Wıen var superkaldt med -5gr. Her er det null.

I Wıen ble det:

- Flott omvisning i Wıeneroperaen, 2 kunstmuseer, Freudmuseet og deılıg badstu paa hotellet.
- Byen kan vırkelıg anbefales som en fın by ı Europa. Masse kultur, hyggelıge mennesker og god mat.
- I vaeret varmet det godt med glühweın,punch og god kaffe. Nına fıkk ogsaa sın etterlengtede Sachertorte. Selv spıste jeg verdens störste Wıenerschnıtzel.
- Vı bodde senrtralt og gıkk rundt ı den gamle byen med masse flotte bygnınger. En av dem har Jagland tatt ı
bruk ı sın nye jobb der.
- Naa høres bönnerop fra mange moskeer ı Istanbul / fredagsbönn. Mer om det ı neste meldıng. Se ellers bılder fra et vınterlıg
Wıen!!!

7th January 2011
100 poeng tıl de som ser en endring??

Jeg ser jeg ser
jeg kan se endringen, ser ikke noe endring på kjell da.
12th January 2011

Kjempegøy med blogg!
Hmmmm.... Hårfargen....??? (Eller er det bare lyset fra blitzen?) Fikk jeg 100 poeng nå? I så fall er jeg skuffet over at du har sviktet meg, Nina.. Hehe. Det er så kult å lese blogg - følger med stadig vekk, så fortsett å skrive. Fine bilder også. Dette er GØY! Stor klem og kos dere videre!
13th January 2011

Du vant ogsaa
-- men maa dele premien med Nina S som ikke fikk noen tilleggsopplysninger. Kjell fikk pensonistrabatt da vi skulle opp i KL Tower. Han er nok fortsatt litt for graa. Solen bleker han nok!!!! Nina & Kjell
18th January 2011
100 poeng tıl de som ser en endring??

endring..
hun pleier da ikke å gå i rosa. er det noe med hårfargen?
20th January 2011

100 poeng til deg også
For første gang i sitt liv
9th February 2011

En liten tilbakemelding
Hei globetrottere! Takk for kortet fra Bali, som vi fikk i dag 9. januar. Vi skjønner dere har det bra, og det er ikke fritt for at vi er litt misunnelige. Apropos den endringen. Vi ser også en annen endring enn det som er observert av andre: Nina drikker vanlig kaffe! (Det er pappkruset som forteller oss det!).Fortsett som dere stevner og sug inn alle mulige inntrykk. Vi følger med på bloggen.

Tot: 0.117s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb