Maandag 3 Januari

South America
December 16th 2010
Published: December 16th 2010

Het gaat gebeuren vandaag 😱 ,het begin van de reis was niet zo best.! 5 uur15 uit bed 6 uur vertrek uit De Lier > Schiphol, Annie knap ziek .! Met een uur vertraging om 11.15 met de KLM naar Sao Paulo , aankomst 23.30 uur in de grootste stad van Brazilie.! Is 3X zo groot als Parijs en heeft meer inwoners als heel Nederland .!!! (Tot hier geen problemen.!) Wat is het daar slecht georganiseerd.!! Ieder half uur verschijnt op de borden een andere gate waarvan we moeten vertrekken naar Iguassu Falls en als dan eindelijk vast staat waar we moeten zijn vertrekken we pas om 3.30 uur .!! Om 4 uur gaan we dan toch de lucht in , voor het gemak allemaal nog even Nederlandse tijd .!! MAAR nu komt het , na drie kwartier vliegen draait ie om en gaan we weer terug naar Sao Paulo.!!! Omdat het vliegveld in Iguassu Falls dicht is vanwege het slechte weer ,OF omdat er wat met het vliegtuig niet in orde is , niemand weet precies wat er aan de hand is.! Annie is gelukkig weer opgeknapt.!! als we geland zijn laten ze ons eerst nog een uurtje zitten .! Dan als we eruit mogen nog een half uur in de bus, het gaat er hier nogal ouderwets aan toe er staan misschien wel 100 vliegtuigen kris kras door elkaar op dit enorm grote vliegveld en met een bus word je naar je vliegtuig gebracht. Nu dus weer terug naar het veel te kleine, kale vertrek halletje, het is inmiddels 7.30 uur. Om 8.30 besluiten ze toch om maar weer weg te gaan ,in de bus weer naar het vliegtuig om 9 uur zit iedereen maar er gebeurt niets tot we om 11 uur , dus na 2 uur zitten , er weer uit moeten , in de bus nu naar gate 7 waar we dan toch eindelijk een broodje en iets te drinken krijgen .!! Om 12 uur weer in de bus weer naar, nog steeds hetzelfde vliegtuig en om 12.30 gaan we zowaar weer de lucht in , 3 X is scheepsrecht zullen we maar denken .
En inderdaad we vliegen door en landen op het piepkleine vliegveldje van Iguassu Falls, het is stralend mooi weer en ik schat zo 'n 35 graden , nu nog even een taxi regelen naar het Hotel waar we om 4 uur aan komen. We zijn dus nu 35 uur onderweg.!! het tijdsverschil is hier maar 3 uur dus plaatselijke tijd is nu 13.00 uur . Kees en Willem zijn blij ons dan toch met 12 uur vertraging weer te zien .!
Na een heerlijk Argentijns bakkie koffie gaan de meeste even plat en gaan Kees , Willem en ik naar de Braziliaanse kant van de grootste watervallen ter wereld .! Dit is echt ongelooflijk de hoeveel heid water wat hier over een zeer grote oppervlakte naar beneden komt vallen . Hierbij vergeleken is de Niagara waterval een soort watervalletje van Coo.!! (dat watervalletje in Belgiƫ )

7th January 2011

leuke reis!! Letten jullie een beetje op mijn mams, geef ze af en toe een beetje whiskey-cola te drinken. Wij gaan naar america, 20 febr!! groetjes van mayke

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb