New York #8

North America » United States » New York » New York » Manhattan
November 4th 2010
Published: November 16th 2010

Mijn lieverds!

Hoe is het met jullie? Met mijn pappie en mammie, broertjes en de rest van de familie, mijn vriendjes, vriendinnetjes? Ik mis jullie!

Met mij gaat alles goed! Even een snel berichtje over de afgelopen weken, voordat ik dat weer allemaal vergeet!
Halloween was echt heel erg leuk! Het feest dat wij hebben georganiseerd was echt gekkenwerk, maar heel erg tof! Iedereen was verkleed en had een top avond. Mijn baas vroeg ons om er voor te zorgen dat er 1000 mensen op het feest zouden komen, uiteindelijk zijn er 1500 op komen dagen! Dus dat hebben we eem goed gedaan!

Ik heb de foto’s van het feest en de parade toegevoegd, je ziet ook een paar foto’s van mijn 3 bazen die flink wat borrels ophadden, waardoor wij maandag al de foto’s die van hun zijn gemaakt moesten opsporen en verwijderen, UITERAARD heb ik de beste voor jullie bewaard!

Ik heb zowaar 2 weken kerstvakantie van 19 december tot 1 januari! Ik ga daar waarschijnlijk 1 week van naar Allison toe, een van mijn beste vriendinnetjes die in Toronto woont.

Het weer begint hier nu toch echt koud te worden. Vorige week was het nog prachtig en toen hebben Mariel en ik een bootje gehuurd en zijn we op het meer in Central Park wezen varen! Toen droegen we allebei nog een jurkje maar ik heb vandaag voor het eerst mijn winterjas aan moeten trekken..

Ps. als jullie wat sturen moeten jullie als het kan nog C/O Randy Testa achter mijn naam zetten. Dan komt hij zeker weten aan!

L. M. Evers (C/O: Randy Testa)
251 West 87th Street apt. #32
10024 Manhattan
New York, USA

Dat was hem voor nu! Even mijn pokerface opzetten en nog anderhalf uur aan de slag..

17th November 2010

Whaa geniaal!! Mis je.. Kus voor mn zus

Tot: 0.074s; Tpl: 0.018s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0426s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb