Verrassingspakket!!

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
July 31st 2010
Published: July 31st 2010

JEUHHHHHH!!!!!JEUHHHHHH!!!!!JEUHHHHHH!!!!!

Wat waren wij ontzettend blij met het pakket! We hebben zeker de bloemetjes buiten gezet!! ;)
Hola lieve mensen,

Zoals de titel misschien al zegt, is dit een iets ander blog dan dat jullie gewend zijn. Dit blog gaat namelijk over het geweldig mooie en lieve pakket vol verrassingen dat wij gisteren hebben mogen ontvangen. Verrassingen van jullie allemaal!!!

Laten we bij het begin beginnen. We hadden met de hulp van Frans een pakketje op laten sturen vanuit NL naar La Paz, Bolivia. Frans wilde ons graag helpen bij het opsturen van een aantal spulletjes die we tijdens deze reis misten. Vol verwachting zaten wij dan ook op het pakketje te wachten, dat volgens de NL post binnen 5-10 werkdagen hier zou moeten zijn.
Het eerste bezoek aan het postkantoor was na 5 werkdagen. Maar nee, het pakketje was er nog niet.. We hadden wel verwacht dat het wat langer zou duren. Geen probleem, dan komen we later toch nog een keertje terug..? Na het tweede bezoekje aan het postkantoor was het er ook nog niet. Na 5 weken wachten, en meerdere bezoekjes aan het postkantoor in de tussentijd, begonnen we toch wel een beetje ongerust te worden. Zou het pakketje misschien kwijt geraakt zijn?

En wat bleek gisterochtend na het zoveelste bezoekje aan
Roel met oranje petRoel met oranje petRoel met oranje pet

Tot grote lol van veel mensen op straat, heeft Roeland gisteren de hele dag met deze pet rondgelopen. :)
het ondertussen welbekende postkantoor.... ??
Het pakketje was aangekomen!!! We geloofden onze oren in eerste instantie niet, maar zowel het nummer als de naam klopte. YES!!!! Wel moesten we die middag nog even terugkomen, want het pakketje moest eerst nog door de douane. Wij die middag dus terug naar het postkantoor. En ja, we mochten eindelijk ons lang verwachte pakketje in ontvangst nemen. Met een grote glimlach en het pakketje in ons armen liepen we samen terug naar ons hostal. Konden we daar op ons gemak het pakketje uitpakken.

En wat bleek tot onze grote verrassing... er zaten ook allerlei berichtjes en kadootjes in het pakket van jullie allemaal!!!!
Jeetje, wat een ontzettend grote verrassing! Daar werden we wel even stil van. We kunnen jullie dan ook niet genoeg bedanken hiervoor.

ONTZETTEND BEDANKT ALLEMAAL!!!!

We vonden het zo mooi om te zien hoe iedereen op geheel eigen wijze invulling hieraan had gegeven. En allemaal rekening houdend met het feit dat we op reis zijn en onze spulletjes dus ook zelf meedragen; dus allemaal super kleine kadootjes!! Geweldig!! Nogmaals dank voor jullie kadootjes, berichtjes en kaartjes! Op deze manier kwamen jullie allemaal in ene heel dichtbij.

Behalve
VerzamelingVerzamelingVerzameling

Wauw, al jullie geweldige cadeautjes bij elkaar.. Thxx!!!
dat we er een beetje stil van werden, hebben we ook heel veel lol gehad bij het uitpakken hiervan. Ik denk dat de foto´s dit zeker ook illustreren! We zijn zo´n 2 uur bezig geweest met het uitpakken van alles.. wat een feest!! We zullen alle spulletjes met veel liefde gebruiken, opdrinken/eten, lezen en natuurlijk met ons meedragen! Nogmaals superbedankt allemaal!!!

Liefs,
Roeland en Saskia

PS: We vonden het een leuk idee om een keer een gedichtje te plaatsen. Het volgende gedicht geeft ons inziens een goed beeld van onze reis en de manier waarop we onderweg zijn.

El viajero (de reiziger)

Altijd onderweg, altijd op zoek
naar van alles en niets
het geheim achter elke straathoek

Elke ontdekking een openbaring
een leven onbekend
je zoekt geen verklaring

Op afstand en toch dichtbij
in deze andere tijd
je voelt je vrij

Vol overgave, vol vertrouwen
mee met de stroom
elke stap een nieuw leven bouwen

Bevrijd van lasten en van zorgen
je leeft vandaag
bent niet bezig met morgen

Jouw pad, jouw kleur
vol met levensenergie
met inspiratie, jouw geur

Geniet en beleef
elk moment is even waardevol
leef jouw leven en geef!

Eén groot feest!Eén groot feest!
Eén groot feest!

..met de toeters die kaleidoscopen bleken te zijn. :)Haha, we hebben erg gelachten bij met maken van deze foto´s. Niels en Chantal, zoals beloofd bij deze dus de foto.
Blij, blij en blijBlij, blij en blij
Blij, blij en blij

Met al deze ontzettend lieve en mooie attenties!
GelukGeluk
Geluk

Allemaal geluk aan Sas haar tas.

5th August 2010

geweldig
Mooi om te zien hoe jullie van het eindelijk ontvangen pakketje konden genieten!!! Fijn dat hij toch nog is aangekomen. Ik vind het fijn om jullie genieten te zien! en dat we op deze manier nog meer bij jullie konden zijn. Koop graag je bundel als je terug komt:D wat ontzettend mooi het gedicht. Daar zit een hoop kracht in. Knuffels
9th August 2010

Leuke artikel!
Vooral van Roel mijn die oranje wuppie op het koppie kreeg ik de tranen in mijn ogen ;-). Veel plezier met de spulletjes!!
17th August 2010

leuk
Mijn eerste bezoek aan jullie blog. Heel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Ik vind het geweldig dat jullie er zo van genieten. Liefs Willy

Tot: 0.232s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 68; dbt: 0.1348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb