School school school

Brazil's flag
South America » Brazil » Pernambuco » Recife
April 5th 2006
Published: April 5th 2006

Hey iedereen! Hoe is het met jullie? Met mij alles goed. Heb t een beetje druk gehad met van alles. Moest veel shoppen en feestje geven enzo. Druk druk druk allemaal.
Maar ik heb deze week ook tentamens :S Dus het is niet allemaal rozengeur en manenschijn. (schrijf je dat zo?) Over een uurtje is mijn eerste tentamen hier. Ik ben benieuwd wat ik ervan ga maken. Morgen heb ik marketing tentamen en vrijdag spaans. Comércio internacional heb ik eigenlijk 20 april, maaaar aangezien we met zijn allen naar SALVADOR gaan kunnen we het dan niet maken. We hebben gister gevraagd naar een andere datum en op 18 april hebben we dus comércio tentamen. Heel slim van die man want dan neemt ie in de les alle stof door die hij heeft behandeld. Hebben wij totaaal geen problemen mee als we daar een tentamen aan het maken zijn. Van hem krijgen we sowieso een ander tentamen dan de rest, veel makkelijker neem ik aan. Spaans moet ook wel lukken aangezien we niets fout kunnen doen in de ogen van de lerares. En marketing hier is wat ik in de eerste heb gehad. Heb er dus wel vertrouwen in. Alleen Processos (over economische blokken zoals de EU, Mercosul enzo)...nope die gaan we niet halen. Dat wordt dus vast en zeker een opdracht doen in Nederland voor dat vak.
Afgelopen zaterdag hadden we een feestje op het dakterras bij ons in het gebouw voor Merel, van ze was jarig. Dit keer hadden we ook echt een reden voor een feest, geen nieuwe koelkast ofzo hoor. Was heel leuk geworden! De foto´s krijgen jullie nog te zien, want internet hier is nog langzamer dan de brazilianen zelf! Halverwege het feestje ging het regenen, dus gingen we binnen lekker verder feesten. Het regent in mijn wijk nu bijna elke nacht wel. Heeeeel hinderlijk aangezien ik met mn raam open slaap en dan ineen wakker wordt van water op mn gezicht. Ik hoor dat het nu wel redelijk ok weer is in NL? 11 graden ofzo? zozo, tropisch hoor!!!! hihi
Owja! We hebben inmiddels ook al een presentatie gehouden voor marketing, was echt grappig. Ik wist niet eens dat we wat moesten doen. Merel en Lavinia hadden al wel wat voorbereid want die hadden wel opgelet tijdens de les. Dus ik ging presenteren wat ze hadden opgeschreven zeg maar. Nou ging nog best goed ook. Iedereen keihard klappen daarna. whahaha Ging over de productlevenscyclus van de videospeler. BOEIEND, NOT. Ik had toevallig mijn camera bij me, dus die foto´s stuur ik ook nog wel een keertje. Kunnen jullie gelijk die stoelen/tafels zien waar we een vergroeide rug van krijgen.
In het paasweekend gaan we trouwens naar Gravata voor een paar concerten die er dan zijn. Dat weekend ben ik jarig (voor de shameless people that didnt know!), dus ik weet nog nie precies wanneer ik mijn feessie geef. Want t weekend daarop zijn we natuurlijk in Salvador. Anders doe ik t wel 3 weken later ofzo, who cares!
Owja...2 dagen geleden kon ik gewoon 2 uur gratis bellen naar Nederland. SUPER TOF. Ik had geen beltegoed meer, ging ik toch proberen te bellen en kwam ik er gewoon doorheen. Schijnt wel vaker te gebeuren hierzo maar dan is het in de nacht bij jullie. So dont be surprised if I call you at 3 o clock in the morning. Ga ik wel iedereen wakker bellen. hihi. Ow Warnika...heb je die baan nou nog gehad? Of zag je er niet meer representatief uit na 3 uurtjes slaap? whahaha
Kan trouwens best zijn dat mij Nederlands niet meer 100% is, is mijn engels ook niet meer. We praten hier NeEnBra, is een nieuwe taal! Heb al van die lompe dingen gezegd als: you know more than me do....en you should eat more kokosnoots. Lavin vroeg: how late is it? En nog meer van die ongein.
Nou dat was weer ff een update van mijn leventje hiero. Zodra ik weer wat noemenswaardig te vertellen heb horen jullie het wel.

6th April 2006

Goed leren he!

Tot: 0.109s; Tpl: 0.018s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.056s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb