Så er vi her

North America
April 1st 2006
Published: April 7th 2006

I denne omgang bliver beskeden uden billeder, selvom herlige San Francisco byder på mange motiver!!!

Vi ankom igår ved middagstid lokal tid med nogen forsinkelse og efter en del besvær (Lufthansa/Frankfurt er nogle amatører - som Mathilde siger!!).

Det var godt, vi havde noget håndbagage for resten er ikke kommet endnu!!!

Det betyder jo så, at vi har måttet checke SF's shopping lidt allerede - hårdt, synes vi piger!!! ;-)

Vi bor på Lombard Street - I ved den, der har en sektion med 8 hårnålesving. Vejenes ekstreme hældning er ikke løgn - det er helt vildt!!! Vi er allerede blevet grebet af byens charme i det hele taget og vi har jo det meste til gode endnu!!

Vi er her! Det er ufatteligt! Der er Golden Gate - der er Alcatraz og vi har allerede hyggesludret med lokale folk, en enkelt fra Tennesee o.s.v. Meget kan man sige om de amerikanere, men de er hyggelige at støde på for en kort sludder på gaden!

Det var alt for nu - vi er på vej ud til GG-bridge parken. Vejret er nemlig herligt nu. Som vi talte om på vej ned til den Café, vi skriver fra, så er det længe siden, vi sidst har set grønt og her er der ikke blot grønt men også et utal af smukke sommerblomster!! :-)

Kærlig hilsen Tine (og knus fra de andre!)

7th April 2006

Sæler?
Hej Tine Bliv nu ikke grebet for meget af S.A. Vi skulle jo gerne have Jer tilbage igen. Er der stadigvæk mange sæler i S.A lystbåd havn ? Hilsen Finn

Tot: 0.146s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb