Lijiang

May 29th 2010
Published: May 29th 2010

Vores togkupeVores togkupeVores togkupe

Vores hjem i 18 timer
Nu har jeg prøvet at køre 18 timer i kinesisk nattog. Jeg sov hele natten i øverste køje. Til aftensmad fik vi suppe-nudler. Det var ikke en sund morgenmad. Jeg fik en dårlig bolle, chips og Oreo’s.

Vi bor i Lijiang’s gamle by som er turistet, men mest kinesiske turister. Hele den gamle by er bygget i gammel kinesisk stil. Alle gaderne er med store brosten, og må ikke kører biler. Men der kører El-scootere og el-cykler.
Vi cyklede ud til en vildt hyggelig by, men på vejen fik jeg min fod ind i hjulet og det gjorde ondt. Min far fixede Tandem cyklen så det ikke skete igen.

Vi rejser nu til Chengdu.

Til Marie (lærer): Nu har jeg læst "Den første læsning færdig"

2nd June 2010

hej marie vi håpar at du har det got fodi at vi sauner dig karli ,hisen solveig og olivia
2nd June 2010

Hai marie vi sana dai og von no kommer du jem i gen jeg ved got at du kom jem om 3 måner hilse jonathan og rebecca.
3rd June 2010

haaaaj marie vi savner dig og vi er i gang meeeeeeeeeeeeeeeeeedd favbøer +en mase andra tingngngngngngn
7th June 2010

haj marie det er snrt min føsselsdag vi har det rigtig sjovt karli hilst tore
11th June 2010

kære marie. vi håber at du har det godt. får vi har det godt hygger du dig. fordi det gøre vi nemlig. kærlig hilsen anna og caroline
11th June 2010

kære marie vi savner dig det er tores fødselsdag vi skal have flødeboller kh elin og tore
11th June 2010

kære marie vi savner dig virkelig meget. vi håber at du har det godt det har vi.vi har sommerferie om to uger. kærlig hilsen alma og lærke farvel
12th June 2010

Tak for hilsnerne
Jeg savner også alle i 1A rigtig meget. Jeg har nu lavet alle mine matematik opgaver, så nu skal jeg bare læse hver dag. Håber at i alle får en god sommerferie, vi ses efter ferien. 1000 hilsner Marie

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb