Guilin området


Advertisement
China's flag
Asia » China » Guangxi
May 26th 2010
Published: May 26th 2010
Edit Blog Post

Hej alle
Nu har jeg været i Guilin-området . Her er meget varmt og smukt, men også meget larm. Jeg var til et show om aftnen og det var meget meget smukt. Det var udenfor og de brugte både bjergene og floden som scene. Der var 600 mennesker med i forestillingen. Ved siden af vores hotel ligger den skole hvor børnene i showet går i skole, de bor også på skolen.

Jeg har cyklet ved ris-markerne og det var sjovt fordi vi kørte på tandem. Cykel. Der gik en vand-bøffel midt på vejen hvor vi cyklede.

Vi skal nu til Lijiang oppe i bjergene op mod Tibet. Vi skal kører 18 timer i nat-tog, det bliver nok kedeligt fordi vi laver skole i toget. Det vil jeg fortælle om næste gang jeg skriver.

Til Anna (Lærer): Jeg har nu lært at lægge store tal sammen og det er rigtig nemt når man har lært det.




Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

Kæmpe verdenskort i GuilinKæmpe verdenskort i Guilin
Kæmpe verdenskort i Guilin

København ligger i Sverige og det er derfor vi er sure
Rismarker ved YangshouRismarker ved Yangshou
Rismarker ved Yangshou

Kalkstensklipperne spejler sig
Rørfløjte hulenRørfløjte hulen
Rørfløjte hulen

Guilin området er også kendt for de mange drypstenshuller
Sejltur på Li-flodenSejltur på Li-floden
Sejltur på Li-floden

Klassisk kinesisk landskab, det billed er også på 20 yuan sedlerne
Mig ved RismarkerneMig ved Rismarkerne
Mig ved Rismarkerne

Blomsterkransen fik jeg af en kineser. Den viser at jeg har været på landet


3rd June 2010

Haaaaaj marie vi savner dig og vi er i gang meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedd fagbogengngngngngngngngngng + en masse andrer tign karli-hilsen josefie og astrid 1.a
4th June 2010

Tak for hilsnerne
Hej 1A Tak for alle hisnerne, dem er jeg rigtig glad for. Jeg savner jer alle sammen rigtig rigtig rigtig meget. Jeg laver skolearbejde næsten hver dag. Jeg laver travelblog, matematik opgaver og læser bog. Matematikopgaverne har jeg med som enkelte sider, det er sjovt at få lov til at rive siderne over når jeg har lavet dem færdig og de er blevet rettet. Mange 1000 hilsner Marie

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb