Angkor Wat

Cambodia's flag
Asia » Cambodia » North » Angkor
March 23rd 2006
Published: March 23rd 2006

Dit is het tweede verslag van onze reis in Cambodja.Twee dagen lang getuktukt door Angkor Wat. Het is niet te beschrijven wat we daar gezien hebben de ene tempel nog mooier dan de andere.
We hebben een vaste tuktuk rijder die als prima gids fungeert en ons naar de mooiste plaatsen brengt waar we dan overstelpt worden door kinderen die ons van alles aanbieden
en de engelse taal al aardig machtig zijn!!!! "do you like cold drink madam, do you like pineapple madam, do you want to eat madam".
Het tempo waarin dit gebeurt wordt beheerst door de warmte waaraan je je als europese vrouw volledig moet overgeven.
Met veel water drinken, heerlijke Cambodjaanse maaltijden en veel vriendelijke mensen om ons heen is het leven heerlijk hier!!!!!
Vandaag is Annemarie jarig en na een ontbijt met echte slingers en kaarsjes gaan we dat vanavond verder vieren met eten op Angkor Wat.
Morgen meer en misschien wel een foto.

Warme groetjes van Marion en Hanneke

23rd March 2006

Verjaardag Anne
Super om op deze dag in Cambodja de verjaardag te vieren met Annemarie. Happy birthday en een gezellige avond onder toeziend oog van de heiligen van Angkor Wat. We kijken uit naar je volgende reisverslag met de foto van de taart met kaarsjes. Liefs Adrian en Ben

Tot: 0.07s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0224s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb