TASMANIJA-dan 3

Oceania » Australia » Tasmania
November 24th 2009
Published: December 5th 2009

Zalivi, zalivcki in nagajivi valovi

Po krepcilnem spanju v Fraycinet lodge in obilnam zajtrku v restavraciji, ki je ponujala prelep razgled na Coles Bay, ki so ga z leve obkrozala skalnata pobocja, v notranjosti pa rdeckasta pescena plaza in proti notranjosti polotoka gozdovi. Nas danasnji cilj je bil Wineglass Bay. Ime je dobila po krvolocnih junastvih belega cloveka, ki je v zalivu pobijal kite. Zaradi krvi se je zaliv obarval rdece, po tem je zaliv dobil ime.

Hoja po jutranjem soncu in urejeni potki do prelaza med neimenovanima masivoma, je bila slikovita, ker smo med potjo obcudovale grcaste evkaliptuse in razlicne iglavce ter zbrusene monolite razlicnih oblik. Na prelazu se je odprl razgled na Vinski kozarec, ki je bil lepo zaobljen sipast in kristalno bel. Modrina morja se je prelivala prek belega obroca v gosto zelenje zascitenega gozda. Nismo se zadovoljile z oddaljenim razgledom, zato smo se spustile po pobocju do obale.

Zakoracila sem v pod cevlji premikajoco se belo mivko in hodila ob robu zaliva tako, da me valovi ne bi dosegli. Pa so me, ker so bili zelo nepredvidljivi. Kar naenkrat se je val dvignil in zapenil, zalil moje nove pohodne cevlje in osvrknil hlace. Odskocila sem in se pomaknila globlje v notranjost. Pogled na mrtvega tjulenja in nekaj mrtvih ptic niso bili vec romanticni, se sploh pa ne nadlezni komarji in veter, ki je mocno zapihal, dvignil mivko, ki je ostro oplazila roke in obraz. Tako sem obcutila ta naravni rezervat, kjer naj bi gnezdile redke ptice.

Da bi si ogledale vse zalive in zalivcke nacionalnega parka, bi potrebovale vsaj se en dan. Nadaljevale smo voznjo po polotoku nazaj in proti notranjosti otoka in na levi in na desni so se razgrinjali pasniki in ovce, spet ovce, na stotine se jih je paslo, pa crne krave, pa kaksen konj. Cesta se je v Chain of Lagoons strmo dvignila in kar nekaj casa smo se vozile skozi pragozd Elephant Pass. V St. Marys se je pokrajina zopet odprla v pasnike in zgodba z ovckami se je ponovila. Cesta je bila speljana ob reki River. Prek pokrajine Fingal Tier in Midland smo zapeljale v v Lanceston. Zivahno mestece na severu Tasmanije ob Tamar River, ki je siroka kot jezero, ali pa je ze reka pomesana z morjem Port Dalrympla, ki se zajeda v otok.

29th November 2009

Mami, tole ne izgleda koncano. In nobene slike nisi dodala. Polagam ti na srce, da ne pisi prevec, ker ti bo vzelo prevec casa. Napisi le naslov (kje si), par dobrih vtisov (nekaj kar je bilo tebi vsec), in par slik...naslednji dan. (datum, naslov, po navodilih).

Tot: 0.125s; Tpl: 0.015s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0706s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb