Sweet!

Oceania » Australia » New South Wales » Byron Bay
February 24th 2006
Published: February 25th 2006

Ben net in Byron Bay aangekomen, heerlijk weer de bewoonde wereld en warme douches. Surfen en kamperen met zo'n 35 man is een aparte ervaring. Heb nu niet zo heel veel tijd, zal morgen proberen in Brisbane wat langer te schrijven en de foto's erbij te zetten.

Maandag was voornamelijk met de bus rijden naar onze bestemming, een hele mooie baai, Point Plomer, in een nationaal park, her Limburners Creek Nature Reserve. Toen we daar aan kwamen hebben we snel de tenten op gezet en toen kregen we de eerste instructie op het strand. Daarna was het proberen in zee.....
Best een vermoeiende sport dat surfen, je moet onwijs veel paddelen en je voelt je armen en rug echt behoorlijk, je wordt behoorlijk stijf. Ging best goed eigenlijk. s' Avonds bij het vuur gezeten en lekker gegeten (en gedronken).
De nacht was apart, er was een enorme regenbui en er zijn zelfs een aantal mensen zijn uit hun tent gespoeld. Mijn buren vertelde me dat het water op zo'n 40 cm van mijn tent was langsgekomen, dus ik heb mazzel gehad. Ben wel blij dat ik alles in plastic heb zitten, bedankt mam!!

De tweede dag was beter. Vroeg op gestaan en om half acht lag ik al zin zee. Ging best goed, in de loop van de ochtend zelfs al een paar keer een hele mooie "ride" op een golf gehad, helemaal naar het strand. Het is wel enorm vermoeiend, voornamelijk voor je armen.

Maar we kregen goed te eten en in de middag was het warm dus hebben we een beetje gerelaxed. Ik heb zelfs geleerd hoe je moet pokeren (nog zonder geld).
Daarna weer de zee in en een hele mooie golf gehad, echt een geweldig gevoel is dat.
S' avonds weer lekker bij het vuur met een biertje en lekker ouwehoeren met iedereen. Er zijn veel zweden, 2 amerikanen, een paar ozzie's, engelsen, ieren en duitsers.

Woensdag ochtend iets later opgestaan en weer gesurfed, ging ok, maar ik was wel moe!

Eind van de ochtend hebben we alles ingepakt, gelunched en met de bus weer verder gereden naar de volgende plek. Dit was weer een paar uur in de bus, om tijd te sparen aten we zelfs pizza in de bus. Maar het was de moeite waard! Echt een heel mooi plekje met een klein eilandje erbij. Maar hierover morgen meer!

Morgen ga ik om 1 uur met de bus naar Brisbane, waar ik om een uur of 3 aankom. Misschien zie ik Dennis nog, hij moet echter tot 23.30 uur werken, maar wie weet.

Nu gaan we met de hele groep een biertje doen en wat eten, dus ik moet stoppen.

Iedereen bedankt voor alle berichtjes, leuk dat jullie het allemaal volgen.

Pap en mam: was ook goed om jullie te horen, ik probeer morgen even te bellen.
Kathy: hoe is het squashen?
Juud: helaas geen buddha voor thuis, weinig slaap is inderdaad lastig 😊, neem alle indrukken goed in me op hoor!
Robert: nog geen "aparte" verhalen, helaas....
Ellis: mooie uitdaging in Parijs en op het juiste moment, ik hoop dat het leuk is en dat het goed met je gaat.
Sandra: leuk dat je het volgt, ben aardige surfer "dude" nu maar zo ziet iedereen er hier uit....

Tof !
He Rickie! Robert wees me op je site, vandaar die domeinnaam ;-) In iedergeval leuk om te lezen en te zien wat je allemaal meemaakt. Ben ook wel een beetje jaloers....... Heel veel plezier nog, tot gauw Jeroen

Aktie
Hoi Rick, Mam heeft net een bericht gestuurd, maar ik wil ook even kort reageren. Wel gaaf zo surfen, ik ken ook dat gevoel, maar dan met zo'n zeil op de plank, en een beetje met de golven mee. Sporten en relaxen, wat wil je nog meer, ja ik kan het wqel verzinnen, jij ook denk ik!! Groet Pap

Brussel
Hoi Rick, Nog even, ik weet niet of het bericht van mam doorkomt, dus, Zaterdag en zondag zijn we met Willem en Lidia naar Brussel.Moeilijk bereikbaar, dus alleen mobiel.. Zondagavond vanaf 18.00 uur zijn we weer thuis. Maar dan is het bij jou 3.00 uur s'nachts. We spreken je anders later wel. Groet Pap
27th February 2006

he broer
klinkt weer allemaal geweldig, en de foto's ook super, leuk dat je kunt staan met het surfen, wat een gevoel he?! Hier ook alles goed, ga vanavond met roos Squashen, zie je t voor je? hahaha enjoy!!

Tot: 0.07s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb