De rest van de reis

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Bondi Beach
February 19th 2006
Published: February 19th 2006

Vanmiddag de rest van mijn reis gepland:

Deze week t/m vrijdag surfari.

Zaterdag naar Brisbane.

Zondag naar Harvey Bay om maandag op een 3 daagse safari op Fraser Island te gaan.

Donderdag aan het eind van de dag de bus door naar Airlie Beach, daar kom ik dan vrijdag morgen aan.

Zaterdag op een 3 daagse cruise (met duiken bij het Great Barrier Reef) naar de Whitsunday Islands met een mooie catamaran (incl. Jacuzzi op het dek....!)

Dinsdag door naar Cairns.

Woensdag van Cairns naar Cape Tribulation (weet niet of je dat zo schrijft) via een route langs regenwoud en heel mooi strand. Dan Donderdag een dag zeilen en duiken bij het bovenste gedeelte van het Great Barrier Reef, vrijdag beetje relaxen langs het strand en dan s' avonds weer in Cairns.

Zaterdag weer vlucht naar huis...

Het gaat snel!!!!

19th February 2006

Wat een droom!
Bonsoir, ik heb je net al een berichtje gestuurd maar heb je planing nog even goed bestudeerd, echt helemaal geweldig!!! Dan kom ik er dus mooi "bekaaid" van af met Parijs :)))) Liefs en geniet van alles, Ellis ps het netwerk is trouwens inmiddels officieel geïnformeerd over je tranfer dus ze kunnen zich nog even geestelijk voorbereiden op je komst!

Route
Hoi Rick, Zien net dat je nog een mail had verzonden met de route van de rest van je reis. Deze zijn we nu aan het uitdraaien, want het is wel erg veel om te onthouden. Het klinkt allemaal geweldig. Denk dat we toch maar moeten gaan sparen voor zo'n reis. Mooie en leuke dingen ga je doen, we volgen je in het boek. Liefs mam.(en natuurlijk ook Dad).
20th February 2006

Wat een leuke dingen heb je nog op stapel staan 4 weken is eigenlijk te kort,maar ja misschien voor herhaling vatbaar, ik hoop dat de golven een beetje mee zullen werken,je weet de mooiste stukjes er goed uit pakken, we lezen je verhalen wel ,we zijn benieuwd naar je volgende avontuur veel plezier, gr,Ben en Wil Arts.

super
hee haai, klinkt helemaal super! ayres rock, weet even niet hoe je het schrijft.. dat zou jammer zijn, maar volgens mij is je tijd om of niet? veel plezier, enjoy, bij airlie beach die boottocht is geweldig, heb ik ook gedaan, maar dan hadden we alleen geen jacuzi op t dak.. haha veel plezier!

Tot: 0.097s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0562s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb