welcome to paradise

June 19th 2009
Published: June 19th 2009

føre avreiseføre avreiseføre avreise

på hotellet på gardemoen
da er den lange flyturen over, er du på slankeren er en flytur til bali tingen. denne gangen var flymaten elendig, vi fikk noe som ligna på katta bæsj svømmende i risengrynsgrøt, men rundstykkene var gode. hele turen tok til sammen 24 timer, tæra og beina hovna gnske mye opp etter 24 timer sitting katrine går etter navnet big toe. da vi endelig kom til hong kong fant vi burger king og en kineser som var albino- katrine er kjnte for å stirre, noe også skjedde denne gangen...

fra hong kong til bali slokna vi rett føre flyet lettet, vi var heldige og fikk da 2t søvn.. da vi kom på flyplassen sto vi kø i hvertfall i 2 t da vi var uheldige å havna i ett reisefølge på 50 hong kongere som må ha fått mundiare. katrine var sulten og trøtt noe som ikke gjorde saken bedre. men vi kom oss til slutt igjennom og sekken lå ved siden av rullebånde å venta på oss.

vi tok taxi rett til kuta, poppis 2. hvor vi reiste rett på stamkafeen og hadde ett digg måltid med fried rice. konge!

vi var å kikka på flere soveplasser, men det endte med samme gamle palm garden 😉 så bar turen ned til stranden der sola var på vei ned ølen stod og venta og gamle bekjente var i 100 etter å se oss igjen. det sier seg selv lite mat og lite søvn, gjør at ølen gav fort virkning. vi endte opp på byen der vi overraskende blir dratt opp på senen på paddys av "the naked guy" fra australia, men denne gangen satt heldigvis shortsen på 😊 vi tok en tidlig kveld, og fikk trøkka i oss en monster burger før vi slukna.

i dag hadde vi en deilig frokost før vi gikk ned på stranden. etter og ha bada og spilt vollyball var katrine rød som en hommer. vi fant da ut at spa var det vi trengte. etter forige gang med puppemasjase holdt vi oss denne gangen til BARE rygg og ansikt. helt fantastisk! på veg heim blei det litt shopping og en tur langs stranden.

i kveld skal vi ut å kikke, men spare oss til i morra. da er det full fres. vi skal tidlig opp å surfe og ha en reall vollyballmatch føre øl på sranden venter 😊

vi har det helt topp, og sender dere der hjemme noen tanker.

21st June 2009

skulle gjerne vært med!
Ser alt er som sist! Solnedgang på Kuta, fest og moro! Take care, gid
21st June 2009

wey
jeg elsker dette :)

Tot: 0.124s; Tpl: 0.014s; cc: 17; qc: 75; dbt: 0.0716s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb