Monteverde

Published: February 7th 2006

Hola Amigos,
Een kort berichtje uit monteverde: supermooi cloudforest, mooie wandeling, interessante mensen in mijn hotel, maar erg nat en niet zo warm... Morgen weer "on the road", nog 1 week te gaan.

7th February 2006

Laatste wedstrijd zonder jou!
Hey Amber! Nog even een berichtje over onze wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen de nummer 8: VTC Woerden. Van tevoren gezellig bij Maaike gegeten met het team en met Jan (Jules was ziek, dus Jan nam zijn taken over). Daarna met bus en auto naar Woerden vertrokken. We hebben ondertussen vier wisselspelers nu Anne terug is. De eerste set werd met 25-7 gewonnen, vrij gemakkelijk dus en dus liet Jan de vier wisselspelers nog even aan de kant (achteraf misschien toch niet zo handig). Ook de tweede set werd gewonnen (minder dik, maar nog steeds dik). De derde set mochten alle wisselspelers erin, maar dat ging natuurlijk fout. De tegenstander had ook het idee van nu of nooit en maakten minder fouten en wij (hihi, ja, ik was ook wissel) als kouwe bank moesten presteren! Dat liep dus een beetje fout, we verloren de set uiteindelijk met 29-27 ofzo. Beetje jammer, geen smoesjes, gewoon onder de maat. En toen moesten de wisselspelers er dus uit en kon het eerste team de vierde set binnen halen! Uiteindelijk dus nog met 3-1 gewonnen en de volle punten binnen gehaald. Daarna de overwinning en mijn verjaardag met het hele team (behalve Dorien) gevierd in het Pakhuis. De volgende wedstrijd moeten we tegen Bevoc (nummer 10) en ben je er weer bij! Tot dan! Groetjes, Anneke

Tot: 0.118s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0721s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb