Beach


Advertisement
Published: February 7th 2006
Edit Blog Post

Hola Amigos,
Hoewel ik, zoals jullie weten, geen "strand-persoon" ben, heb ik toch besloten om voor 1,5 dag naar Montezuma, een strandplaats te gaan. Super toeristisch (niet mijn soort mensen), maar erg mooi strand. Mijn snorkel trip was echt geweldig: veel verschillende soorten vissen, zeesterren e.d. en op een bepaald moment zelfs met een grote schildpad (doorsnede schild meer dan 1 meter) meegezwommen. De lunch was ook super: verse vis, met groenten en veel fruit. En voor de lunch kreeg ik van de gids (die mij had gevraagd of ik van oesters hield (nog nooit geproefd) en koskosnoten (lekker) eerst een schelp met heerlijk klaargemaakte oester en vervolgens een verse kokosnoot... Jammie
Op de terugweg zagen we vanuit de boot 2 walvissen (moeder met jong: hunchback wales)

Advertisement



7th February 2006

klinkt goed!
wow Amber, mooie en leuke verhalen. Fijn dat alles goed is gekomen met je paspoort enzo. Ik hoop dat je nog een fijne week hebt! groeten uit een nat koud Leeuwarden...

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb