Eerste colleges

Canada's flag
North America » Canada » Alberta » Calgary
January 10th 2006
Published: January 10th 2006

Vandaag eerste colleges gehad. De eerste bleek een tweedejaars vak te zijn, over data analysis enzo, en leek me een beetje te makkelijk. Misschien moet ik die maar omwisselen voor een ander, even kijken. Mijn tweede vak gaat over strategic management en leek me wel heel interessant. Kleine klas, goede docent, leuk onderwerp. Het schijnt wel een tamelijk zwaar vak te zijn, de docent gaf zelf al aan dat hij hele hoge eisen stelt, maar ik doe eigenlijk liever iets interessants waar ik me wat voor moet inspannen en waarvan ik nog wat leer dan iets wat te makkelijk is. Bovendien heb ik erg aardige mensen in mijn groepje voor dat vak, ook belangrijk.

Verder heb ik vandaag eindelijk mijn buddy ontmoet, we hebben samen geluncht. Ze is aardig, maar nogal druk op het moment, dus aan haar heb ik niet zo heel veel voorlopig, denk ik.

Na alle inspanning van deze dag (ik heb tenslotte al sinds maart 2005 geen colleges meer gevolgd) vind ik dat ik niet meer hoef te koken J. Ik ga zo met een Oostenrijks meisje naar de foodcourt, wat eten. En daarna met een hele groep naar de film, 40 year old virgin. Heb ik al gezien, maar ach, hij is gratis, en popcorn is maar 2 dollar of zo 😉.

Dus see ya…

10th January 2006

Succes
Naomi, Onwijs leuk om te lezen dat het goed met je gaat en je daar zoveel leuke dingen doet. Dikke kus Marieke

Tot: 0.188s; Tpl: 0.016s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.102s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb