Eten en wat winkelfoto's

South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 28th 2008
Published: August 28th 2008

In zn nopjes met deze maaltijdIn zn nopjes met deze maaltijdIn zn nopjes met deze maaltijd

was dus sarcasme, want met die stokjes eten is ook een kunst. Vorken 4 life!!!
Yo yo yo allemaal,

Vandaag opgestaan met honger dus kon niet wachten om de boulangerie op de campus te testen. We stonden om half 8 op, wat echt een andere wereld voor mij is. Rond half 9 waren we bij de bakker waar alles al uitverkocht bleek te zijn. Ik snap nu dat Aziaten vaak zo nauw kijken, want ze staan vet vroeg op. Nee grapje is niet lullig bedoeld:P Morgen hopelijk beter dus, maar tot die tijd moesten we t doen met het Aula voedsel. Ik had al het gevoel dat ze hier 3 keer per dag warm eten en dat bleek dan ook zo te zijn. Nu ben ik geen grote fan van rijst of van voedsel dat ik niet ken (wat de boer niet kent) dus was ff doorbijten toen ik het volgende menu kreeg:

1x kom zeewier soep (grote bruine kom op de foto)
1x kommetje Kimchi (soort kool met specerijen) (rooie blokjes)
1x gras ofzo met kruiden (spreekt voor zich)
2x half eitje in vissaus
1x dikke kom rijst

Ik eet thuis altijd 5 sneeen bruin brood met vlees, choco of pindapasta en hagelslag dus was ff wennen. Maar het rare was, het
mn held:Dmn held:Dmn held:D

Ik wil deze in NL ook!
was best goed te eten. Is maar beter ook want zit er 4 maanden aan vast. De soep was na de eerste happen echt wel lekker en ook de eieren, het gras en jah zelfs de rijst vond ik lekker. Alleen de Kimchi is nasty als hell. Ik had het ook al op de vlucht heen voorgeschoteld gekregen en het is iets waar ik waarschijnlijk niet aan zal wennen. Tis gewoon nasty. Voor de rest kan ik hier denk ik wel aan wennen. Zeker als je ff uitrekent dat deze gezonde, grote maltijd je maar 2000 won kost wat omgerekend 1,25 euri kost. Als cheap ass hollander is dat natuurlijk de nasty kimchi waard.

In de middag doe ik toch ff anders voorlopig. Heb stokbrood croissants en aarbeien jam gekocht plus wat fruit dus zit wel goed. Check de fotos voor wazige producten die ze hier verkopen plus de beste chips verpakking ooit!!!!!!!!!

check jullie laters

NoodlesNoodles
Noodles

Nu nog een pan of magnetron om ze in op te warmen en ik zit gebakken
What the fuck?What the fuck?
What the fuck?

Serieus wat is dit? Het is "accompaniment to a drink' wat de fok dat ook mag betekenen. Maar als hij zn duim opsteekt vertrouw ik t wel.
Voor de echte kennersVoor de echte kenners
Voor de echte kenners

Iets vertelt me dat dit in NL niet zo hard zou lopen

28th August 2008

Gezond voeier
Yo Daantje! Ziet er allemaal verrukkelijk uit! Vooral die mini-octopusjes of wat het ook mag zijn... Jammie! Mis je de grote friet speciaal zonder uitjes en de 3 frikadellen speciaal zonder uitjes al?? De foto's zien er super uit! Wat een moderne bedoeling! Ik had wel verwacht dat het nou niet 'prehistorisch' zou zijn, maar als ik de foto's zie, dan is het nog moderner dan ik dacht! En dan zeggen ze van de Amerikanen dat ze alles zo "overdreven" en protserig maken/bouwen... Wellicht hebben ze in Zuid-Korea enige invloeden van hun 'bovenburen' gehad?! :-P Misschien is het leuk als je ook af en toe een film op je blog zet?! Je kan als het goed is ook filmpjes met je camera maken! Hier is alles toppie: het weer is wel zwaar kont, maar het is i.i.g. (vrijwel) droog en iedereen is weer flink aan het werk. Ik laat zo nu en dan wel wat comments achter. Tot dusver doen dat maar weinig mensen zag ik... jammer...
28th August 2008

Hahahaha liefieeee ziet er echt TE goor uit dat laatste! Heb echt respect voor jou dat jij gewoon alles eet hahaha zou niks voor mij zijn dat zie ik nu al! Verder ziet het er wel gaaf uit zeg! Ben jaloers :( Geniet ervan mops! Kusje voor mijn liefste vriendje!
30th August 2008

Ff doorlezen
Hey haaaaas!!!! Godverdomme das lang geleden! Waarom zit je in godsnaam in korea...daar hebben ze alleen maar chinezen enzo! Is niet goed hahaha! IIG ik heb zelf ook een half jaar in singapore gezeten en het eten is idd wennen....je moet gewoon bier bij je maaltijd bestellen!! Nouja...maak er een mooie maaltijd van met je zeewier...gaan we over een half jaar weer bier drinken in brabant!!! Michiel!!
9th September 2008

advice
Kwam toevallig terecht op je blog, relaxte blog dude. Be sure to check out Shinchon (bij Ewha Women University) voor mooie studentes. Trouwens ff over die foto van noodles. Je hoeft alleen de deksel half open te vouwen, poeder soep uit de verpakking te halen en erin te doen, heet water toe te voegen (meestal verkrijgbaar in de winkel zelf), deksel te sluiten, 5 minuten te wachten en klaar. Geen pan of magnetron nodig. ;)

Tot: 0.065s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb