Kyung Hee Campus


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 27th 2008
Published: August 27th 2008
Edit Blog Post

Ons gloednieuwe appartementOns gloednieuwe appartementOns gloednieuwe appartement

Alles zat nog int plastic en ruikt vies nieuw
Yo iedereen,

Nah vandag dus opgestaan en naar een bakker gezocht, en ja die hebben ze hier dus wel. Tis niet helemaal zoals ik gewend ben maar de croissants waren goed te eten en ben blij dat ik nu voortaan in de morgen iets westers kan eten. We zijn in loop van de ochtend de campus op gegaan en het eerste wat opvalt is dat dit echt een tering dikke universiteit is. Serieus fok Fontys met zn lelijke gebouwen en klote voorzieningen. Ik hoef niet veel te zeggen hierover de fotos spreken voor zich. De eerste foto is die van ons appartement, off campus, 2 minuten van de campus af:D Hier geldt geen avondklok en mag je doen wat je wil voor dezelfde prijs als voor een slaapzaal op de campus zelf. Tis allemaal super strak gewoon geregeld en je hebt echt het gevoel op een dikke Uni te zitten. Morgen is de introductie voor alle buitenlandse studenten en krijgen we onze Koreaanse "buddy' toegewezen. Ik ga die gast/chick meteen aant werk zetten want ik wil op stap gaan en besef me net dat ik mn noodles niet kan klaarmaken zonder een pan, dus moet die ook ergens zien te
De kathedraalDe kathedraalDe kathedraal

Vergis je niet deze shit is gebouwd in de jaren 50 en alles is dus van gegoten beton. Maar boeit niet tis gewoon vet:D
vinden. Maar wordt zeker wel relaxed want dan kan iemand meteen alles voor me vertalen zodat ik niet overal me afvraag wat ik aant eten ben:P. Maar ik zou zeggen check de fotos ff en ik laat morgen ofzo wel weer een entry achter.

Massols


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement

aziatische kunst is dopeaziatische kunst is dope
aziatische kunst is dope

Mooie kunst in de main building. Alles is daar van marmer en overal zie je aziatische kunstwerken.


Tot: 0.043s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0239s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb