Verblijf in Auckland

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
July 26th 2008
Published: July 26th 2008

Vanmorgen zijn we naar de film geweest. We hebben de nieuwe film van batman gezien op imax formaat (lees: heeel groot). Dit was erg leuk. 's Middags beetje in een boekenwinkel rondgehangen en wat winkeltjes af en daarna geinternet in een internetcafe. Straks gaan we ergens wat eten. Vanavond nog even wat stappen.

Verder is het weer hier erg slecht. Het stormt. Er hangt een cycloon tussen Nieuw Zeeland en Australie. Niet zo fijn dus. Zeker niet met de kennis dat we morgennacht naar huis vliegen. Maar goed, alles komt goed, hoop dat we niet teveel vertraging gaan hebben. We shall see.

We vliegen morgenavond om half 12 NZtijd en we komen maandagmiddag NLtijd om 16:25 op schiphol aan.

Dus dit zal ongeveer de laatste blog zijn!!

Tot snel allemaal en leuk dat jullie ons allemaal hebben gevolgt!!

Katinka

27th July 2008

Goede reis!
Hey Bram en Tink, een hele goeie reis naar huis gewenst! Hopelijk valt het een beetje mee met het cycloon gebeuren...Het was erg leuk om jullie verhaaltjes met foto's te volgen de afgelopen tijd. Tot gauw! Kuz, Bouk
4th August 2008

Leuk!
Hoi Bram en Katinka, wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! Net jullie al jullie verhalen gelezen, indrukwekkend. groetjes, Ankie

Tot: 0.062s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb