w gory!!!! :-)

March 3rd 2008
Published: March 3rd 2008

witam wszystkich!!!!

Od wczoraj jestesmy w Cusco, bardzo fajne miasteczko. Wczoraj bylismy lekko osalbieni, troche bolu glowy wydaje nam sie ze to przez ta wysokosc. Ale dzisiaj jest juz wszystko ok. Za chwilke idziemy pozwiedzac miasto, jak narazie widzielismy tylko bank :-)! no i glowny plac wczoraj! Wykupilismy sobie wycieczke do Machu Pichu, taka 4-dniowa. Wyjazd w srode rano ( kurde nie pamietam jeszcze tych wszystkich nazw) dojazd do .... a stamtad rowerem( podobno glownie w dol) do miejscowosci santa Maria, okolo 60 km i nocleg. drugi dzien idzemy przez gory do santa Teresa okolo 6 godzin, popoludnie mamy wolne z mozliwoscia skorzystania z cieplych wod i nocleg, trzeci dzien znowu przez gory do Aguas Calientes( miejscowosci pod Machu pichu) popoludni mamy wolne, podobno tam tez sa cieple wody. Czwartego dnia o swicie wyruszmy do Machu Pichu obejrzec wschod slonca, potem mamy pare godzin z przewodnikiem a potem pare godzin dla siebie i powrot do Cusco. A jutro idziemy jezdzic konno po okolicach Cusco, taka 4 godzinna jazda od ruin do ruin. Bedzie ciekawie, szczegolnie ze ja na koniu siedzialam tylko 2 razy w zyciu. No ale od czego mam Roba, w koncu jest instruktorem jazdy konnej! Po za tym mysle ze ktos bedzie prowadzil mojego ( mam nadzieje). Podobno mozemy soboie sami wybrac konia, wybiore tego najmniejszego :-). W cusco jest o wiele zimniej niz bylo w Limie, pierwszy raz zalozylam dlugie spodnie no i polar sie przydal Marzec jest ostatnim deszczowym miesiacem, wiec troche tu popaduje, ale nie ulewnie. Teraz sloneczko grzeje ale to sie tu wszystko dosc szybko zmienia! No i na koniec, smutne wiadomosci! Niestety maja tu powazne problemy z piwkiem! Chyba przez te wysokosci piwko sie wygazywowuje niemal natychmiastowo po otwarciu! Jeszcze dzis sprobuje raz ale jak nie to przerzucam sie na winko. Bo tego sie pic nie da! Buziaki dla was wszystkich! Agata i Rob

Ps. nie wiem czy bede miala dostep do internetu od srody do niedzieli takze sie nie martwcie ze nic nie psze!

5th March 2008

Czesc agata i rob, [wietny pomysB z tym blogiem, tylko wicej zdjec prosze! :) pozdrawiam goraco, buzki

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0216s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1015.1kb