utazasi a fellegek felett

January 31st 2008
Published: January 31st 2008

Kedves mindenki!
Udvozlunk a 2008as thai blogunkon!!! Viszonylag jol ment az utunk, keses es idegoles mentesen, turbulencia nelkul repitettek 850 km per oraval afrika es azsia legremekebb szallitocegei Budapest, Kairo, Bangkok majd Chiang Mai viszonylataban. Januar 29-en delutan 3 ol tegnap delutan 6 ig ment az utazas, valtott lovakkal, az idozonakon at... hat nemigen tudom hogy ma hany ora, milyen nap 😊 Kairoban 3 ora tranzit, ahol a kavezoshoz odamenve, megkerdezve hogy mehet e egy cigi a kavenkhoz, leven hogy elegge tiltott dolog a repteren, megkaptuk az elso rohogteto valaszt: Yes of course, mutatott a legeldugottabb asztalra, you can smoke in Top Secret .... hat szetestem a rohogestol. Onnan Bangkok, delutan ertunk oda, hatalmas immigracios traumak, de vegul is sikerult kilepni a jo kis azsiai levegore.... Finom 35 fokos, paras, szaunas, kis szel lengedezett a p[almafak kozott... Egy ora tranzit, tegnap este megerkeztunk elso pihenohelyunkre, Chiang Maiba. Baratsagos hegyek, vegre egy kis, emberszabasu repter (csak 3 szor akkora mint ferihegy, a kairoi es bangkoki utan ez is feludules volt...) kis hegyecskek, dombocskak, orchideak koszontik az idelatogatot. Erkezes utan azonnal tuktukba szalltunk (we took a tuk tuk) es a greenhouse hostelbe hajtattunk, ahol Edel, Evivel es Zsolttal talalkoztunk, mndenki nagy oromere. Meg az sem tudott lelombozni, hogy Mr Chiang kiadta a szobankat, es egy kozeli guesthouseban szervallt nekunk szallast, bekoltoztunk, este fel nyolc vacsi a kepbenlevos Blue diamondban, majd elbucsuztattuk zsoltevit, akik cambodiaba indultak ma koran reggel....

31st January 2008

mirror
great bal, engedelmeddel tukrozom a blogbejegyzeseidet a konemara honlapon alias http://konemara.pesz.hu jokat neketeke, arpi
2nd February 2008

sziasztok!!!!
Sztok sztok, termeszetesen ok, remelem jo kis kepekkel tudunk marc 1-en villantani, indulunk a lhuuuuuba! csokozon bal

Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb