ChiangMai-i napok

February 1st 2008
Published: February 1st 2008

reggelireggelireggeli

a chiang mai-i ovaros vizesarkanal falangot eszegetunk
Januar 31, csutortok, kiados alvas utan vettuk nyakunkba a varost, atkoltoztunk az atmeneti szallasunkrol a greenhouseba, Zsolt es Evi helyet elfoglalva mint a 2 kotelezo magyar Chiang Mai-ban. Chiang Mai gate i piacon piciny mezedes bananokat, sargadinnyet es egy "falang" nevu gyumolcsot kajaltunk az ovaros vizesarka partjan (ez a falang bizony ketertelmu szo, a gyumolcson kivul a kulfoldit is jelenti, es a gyumolcs darabolasi modja bizony igen sok kacajra adott okot) , majd atgyalogoltunk az ovaroson, es Chongkolnal letettuk vezeklesi borunkat, udvozletunket, majd kajalgattunk egyet az iskola melletti kifozdeben. Itt hihetetlen becsben levo kiskutyaval haverkodas, majd Computerplazaban cameraba memoriavasarlas, aztan irdatlan eso eleredes, monszun hangulat jeges vizzel, majd bemenekules egy kisbolt ele, baratsagos helyi lakossal az eszak thai tortenelem megvitatas, eso elalta utan borbelyhoz beteres, ahol mindkettonket megkopaszitottak (nem anyagilag😊 Gabi hajat kezelo penget tobbszor eltores, rasztaba beakadas, vegen azert szuper hajnyiro eloszedes, es problemamegoldas...
Onnan atruccanas a hires neves ejszakai piacra, es a wardrobunk aktualizalasa kovetkezett, ejszakaba nyuloan alkudoztunk felsokre alsokra, majd egy szuper phad thai utan tuktukba ultunk, a vezeto igen kepbenlevosen megkerdezte a desztinaciot, majd repulogepsebesen haza a greenhouseba....

Februar 1
Kora reggeli kelesunket a monszun meg mindig meg nem szunese tette frisse, folyamatosan zuhog, nincs tul meleg. A kinai vegasnal frugalis gombahusos rizslevest szurcsolgettunk, majd indulas Eddel Pichethez, ott magyar borok, specialitasok atadasa, manna rax adomanyok lezsirozasa kovetkezett, majd hatalmas ereju ima, jo volt megint ott lenni, a regiekkel...Koji, Josi, Jerome, Ivette, mindenki itt volt!!! Reggeli jo kis dhamma talk es kapcsolatterapia utan gyakszi, majd ebedkor elviharzottunk, jott a waroroti bevasarlas, ahol a maradek cuccokat bevasaroltuk, majd eddel Chiang Mai legjobb Tom Yamosahoz elzarandoklas. Valoszinuleg egy ideig be kell ernetek ennyivel, mert bar CM-ban holnap viragkarneval indul, mi delben mar a Sunshine house elott kezdjuk a tanitvanyok osszegyujteset, adminisztraciot, Laurino varasat, majd 2 korul 4 kerekmeghajtasosba ulunk, mely felvisz Chiang rai fele a hegyekbe, a Lahu torzsi faluba, ahol Marc elsejeig leszunk.... Addig megprobalunk elengedni egy ket madarat es halat az othonmaradtakert, szuleinkert akikkel nem sikerult mindig eleget beszelnunk, de nagyon szeretunk, udv mindenkinek,
balgabi

Spirit houseSpirit house
Spirit house

Ezek a kis hazak vannak a thai hazak kertjeben, az osok szellemeinek , reggelente kis aldozatokat tesznek bele. Minnel nagyobb biznisz, annal fenyesebb a spirithouse
elefantokelefantok
elefantok

szep kiselefantrea nyirt kozlekedesi akadaly
kutyivalkutyival
kutyival

Nagy becsben vannak am itten a kutyak, ez a kis eb Chongkol iskolaja melletti kajalda korlatlan ura, aki elmegy mellette, megcirogatja, betakargatja, vagy megpuszilja
Bevezetes a Phad Thai-ba Bevezetes a Phad Thai-ba
Bevezetes a Phad Thai-ba

Borbely utan beugrottunk az ejszakai bazarba egy ket goncert, es megeheztunk... Remek kis vegas tofus phad thait csapott ossze nekunk ejfelkor a mester, limeal, bambuszcsiraval, ahogy kell...
PichetnelPichetnel
Pichetnel

Februar 1- vegre ujra Pichetnel!!!!!! Ime a tanito oltara
Pichetnel rizsfoldek, monszunbanPichetnel rizsfoldek, monszunban
Pichetnel rizsfoldek, monszunban

Pichethez vezeto uton hazafele, a rizsnek ez kell, meg a ladyboyoknak is allitolag:)
Warorot PiacWarorot Piac
Warorot Piac

Sok sok gatyat es ruhat vettunk itt, fergeket suttetnek, bekakat nyuznak, bambuszt es palmalevelet toltogetnek, nagy a nyuzsges...
szagloszaglo
szaglo

Komoly kis tom yam soup os helyre mentunk vacsizni, odafele megszagoltunk 1-2 orchideat
warorotwarorot
warorot

Bocsi, ez a warorot!

Tot: 0.321s; Tpl: 0.011s; cc: 20; qc: 84; dbt: 0.113s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb