She's got her ticket

December 21st 2007
Published: December 21st 2007

testtesttest

oh kijk, het is Fricke
I think I'm gonna use it... De klok begint nu echt af te tellen naar mijn vertrek naar Cusco en er zijn steeds meer dingen die ik van de checklist kan strepen.

Ticket *
Taalcursus *
Verzekering *
Kamer in onderhuur * CHECK!

Ondertussen komen er nieuwe vragen op. Waar moet ik in hemelsnaam beginnen met het leegruimen van mijn kamer?! Hoe ga ik zes maanden aan winterkleding in mijn backpack passen? (antwoord: vacuum zakken). Hoe moeilijk zou het zijn om in Cusco aan thermisch ondergoed te komen?!? Kan ik al mijn vrienden nog zien voor ik vertrek?

Ik ga een halfjaar met voornamelijk mishandelde kinderen werken en ik ben er continue mee bezig wat ik met ze kan doen. Huiswerkbegeleiding natuurlijk en andere nuttige dingen. Maar volgens mij is het ook heel belangrijk om gewoon leuke dingen met ze te doen. Je bent maar een keer kind en deze jongens hebben al zo veel van hun jeugd verloren.

Gelukkig begin ik pas de 28e echt met het project. Kan ik rustig acclimatiseren, rondkijken en de taal beter leren! Nu eerst nog even kerstmis en nieuw jaar en dan kunnen we beginnen aan die gruwelijk lange reis. 19 uur reistijd. Laten we hopen dat de vlucht inderdaad het dieptepunt van mijn avontuur is.

DAYS
HOURS
MINS
SECS

(effe testen)

30th June 2008

Foto
Leuke foto ;-). Wie heeft die gemaakt?
30th June 2008

Heh. Geen idee. Wat dacht je. Laat ik eens een berichtje achterlaten nu de soeveniertjes dichtbij komen? Misschien heb ik wel iets voor je... ;) x Fricke
5th July 2008

He bah
Je hebt me door...

Tot: 0.046s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0209s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb