Uudet ystavat!

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City
December 19th 2007
Published: December 19th 2007

Lauantai 15.12.1480

Lauantaina lahdimme "kaveri" porukalla tripod christmas show... Aluksi kuitenkin kavimme elaintarhassa katsomassa suuria elaimia. Elaintarha oli ehka vahan pienempi kuin kalvian petoelainpuisto.
Ensimmaisena naimme kenguruita jotka olivat vapaana ja pomppivat miten sattuu. Otimme kaveri kuvan jossa oli Cacatua roseeicapilla (Mixu), Ephippiorhynchus asiaticus (Anna) ,Simo69(Kenguru) ja Timo 52 (Kengurun poikanen)...joka on vaarinpain Aipan mahassa. Sitten kavimme painimassa sarvikuonojen kanssa jotka olivat 1000 kertaa timmimmassa kunnossa kun Mixu. Ottelu paattyi kuitenkin Annan ylivoimaiseen voittoon!!! KIPPIS!! Seuraavalla oli norsu joka yritti saada kivea rikki, mutta sitten silta meni hermo ja se laittoi sen kiven suuhun ja soi sen. Naimme myos apinoita jotka olisivat halunnu leikkia Mixun kanssa, mutta aikataulu oli niin tiukka etta oli kiirehdittava eteenpain! Naimme monenlaisia elaimia ja omituisia hyypioita...mutta se on ainoastaan ETU!!! Palasimme takaisin festari paikalle ja siella meita odotti viltti ja paljon erilaisia viineja ja syomista!!!mutta me emme alentuneet moiseen pelleilyyn vaan menimme baariin tilaamaan oluet!

Kun konsertti viimein alkoi, kuulin kuinka Mixu leikki sen uuden ystavan kanssa Simo 69 ja Timo 52. Valitettavasti Simo69 ja Timo52 poistettiin festari aluuelta. Konsertti oli kokonaiuudessaan ihan lukuunottamatta viltilla istumista ja happosateita! Illalla tulimme johtajan kotiin jatkoille ja taas viinivirtasi! Kukaan ei kuitenkaan sammunut ei edes Mixu!!Pojjaat soitti kitaraa ja me hoilattiin! Saimme uuden kaverin TAAS!!! HAN MIES oli niin innoissaan kun olimme tulleet Suomesta asti tanne.

Tassa pieni keskustelu

HAN MIES: Ihanaa kippis!! Puhukaa mulle Suomea ma haluan kuulla Suome! Ma rakastan Suomalaisia!! Ma en tieda mitaan parempaa kun kuunnelle sellasta kielta mita ei ymmarra! Millon te ootte tullu?
Me: Kaks viikkoo sitte
HAN MIES: Ma oon nahny kaarmeen, mun evaat oli siela toisella puolella ja ma sanoin etta "fuki fuki"!!! Mita ma teen?? Se oli iso kaarme...ma rakastan luontoo. Puhu mulle Suomee!!!
ME: No en ma nyt tieda mita ma sulle puhuisin.
HAN MIES: Mulla on hamahakkeja kotona. Ne on katossa! Niita ei saa tappaa..ne kuuluu tahan ravintoketjuun. En ma halua viela lahtee!!

Meilla oli myos pienimuotoiset jatkot ja sen jalkeen pariksi tunniksi nukkumaan MAHTAVIIN sankyihin/patjoihin johon uppoaa keskella ja selka on seittamasta kohtaa poikki. Mutta hyvin nukutti!
Palaamme pian astialle...aiheena on laukku,lautasliina, liitu ja laskiainen!

19th December 2007

Ihana kenguru
Heippa! Harmitti, kun en ehtinyt teilen jutteleen mesessä sun kaa Miksu. Kuulin, että olit ollut pelaamassa kiekkoo entisten NHL-pelaajien kanssa. Oli varmaan mahtava fiilis. Kivan näkönen pikku veitikka tuo kenguru. Olikos se poikanen? Täällä piisaa kiireitä. Pitäisi keretä kirjoittaa sähköpostia, mutta kun töissä on niin kiire. Tänäänkin olin puoli kuuteen töissä. Jouluostoksia olen tehnyt ja paketoinut niitä monena iltana. Siinä se taas oli, se mun päätös olla vouhottamatta. Mutta kun olen niin jouluihminen ja rakastan lahjojen antamista. Minusta on kiva tehdä ihmisiä onnelliseksi. Mummulta terveiset ja hyvät joulut. Olin muuten viime la laulamassa. Laulettiin 3 laulua ja yksi niistä ruotsin kielellä (heh) ja se meni yllättävän hyvin. Kuulin muuten, että täältä suomesta voi soittaa ilmaiseksi kännykällä koti puhelimeen. (CALL FREE) Pitäisi kokeilla. Nyt menen nukkumaan, kun huomenna on taas työpäivä. Kirjoittelen jossain välissä sähköpostia! T: Päikkä

Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb