Melbourne als toerist.......

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
September 28th 2005
Published: September 29th 2005

Tada....daar zijn we weer...althans...nu ga ik een poging wagen om er een verhaaltje op te zetten.....!!!

Nou.... vandaag.....weer lekker om 5.30 wakker...heerlijk..... hoor..... kon natuurlijk geen fuck doen omdat die eikel van een Rob.....natuurlijk heerlijk lag te knorren..... alle stress aan het uitslapen!!! (PS...we hebben het nog wel steeds gezellig hoor!!!)

Dus maar ff lekker koffie gezet....oploskoffie.... ach...moet wat he?! En gegeten...alleen... en beetje tv gekeken....ozzie nieuws enzo...heerlijk hoor. Daarna toen Rob wakker was...en we helemaal up and running waren... naar Vic Market geweest..!!!! Man....wat is dat al die groente en fruit hier toch MEGA groot!!!! Echt super...en GOEDKOOP ook!! Ik verheug me nu al op de heerlijke dingen die ik hier kan maken....ahum... niet dat ik nu een keukenprinses ben...ben immers een van de weinigen die een stuk vis van 40 piek weet te vergallen...maar ik geef de moed niet op he?!

Ook heerlijke olijven enzo...Mars... een mekka voor jou! Dan gaan de vrouwen...aan het ZOET!!! Is hier ook heerlijk...heb gisteren eindelijk de taart op...die ik in februari heb gemist!!! Chocoladetaart....met chocolade mousse en heerlijke caramel ertussen.....hmmmmmmm....krijgen jullie al trek??!!! Goed!!!!!

Gisteren avond...in een heerlijk italiaans restaurant gegeten...zalig....!!!Echt tof tentje...super oud.... bladderende muren...en modern tegelijk!

Verder gaan we zo even naar de bank.... moeten ff een cheque halen om de borg te betalen...raar systeem hier...maar ja... hoort erbij he? Verder heb ik vanmiddag met mijn vriendin afgesproken...althans..is de bedoeling...gaan we naartoe... en blijven we eten. Heb ik zin in....en neem volgens de ozzie normen en waarden dus maar meteen een wijntje mee... lekker inburgeren!!! kan je niet vroeg genoeg mee beginnen??!!!

Nou...zo komen we onze dag wel door denk ik...oh ja...en nog ff voor meubels kijken wellicht...als we tijd hebben hiervoor!

Ik vind het zoooo typisch... maar iedereen geniet hier meer.... in die zin...dat mensen veel meer buiten de deur eten...!! Het is hier een graad of 19 en soms toch best een kille wind...en men zit gewoon lekker buiten te eten... in Nl....zou iedereen toch eerder binnen zitten!!! Maar ook veel mensen die alleen ergens wat eten of drinken... leuk vind ik dat....ga ik straks ook maar doen denk ik.... moet het toch een beetje aangenaam maken ..... alleen! Maar ja, des te geweldiger het is...als ik iedereen weer zie natuurlijk!!! Rob moet nog even wachten vrees ik!!!

Hij vindt t een raar idee om volgende week te moeten werken...kan ik me ook best voorstellen!!!!! Maar ja, je kan het maar gehad hebben denk ik dan...en ben je ook meteen onder de mensen!

Nou...uh...ik ga ff wat doen nu...want wil vanmiddag op tijd bij mijn vriendin zijn!!!

DIKKE KNUF van ons!!!! en tot gauw!!!!!

29th September 2005

en nu, een paar dgn lekker genieten!!!!!!!
Hoi Jacq en Rob, volgens mij hebben jullie een gaaf onderkomen gevonden, en die meubels die komen wel TIP: sinaasappel-kistjes voldoen prima!! for the time being. jacq, zit je nog na te smullen van die taart??? ik heb net gelezen dat er een groots evenement is in de haven vanaf 1 okt, ik zou zeggen geniet lekker met z'n 2tjes van melbourne dit weekend en rob: veel succes a.s. maandag!!! dikke kus van mij en youri

Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 26; dbt: 0.0359s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb