Mancora

October 6th 2007
Published: October 7th 2007

MancoraMancoraMancora

..ta cesta uprostred je vraj Panamericana
Posledne tri dni sme stravili sposobom, ktory pojmu hliviet dava uplne novy rozmer. Este aj natiahnut sa za balickom M&M´s je pre nas nadstardantny vykon. Pre priblizenie situacie, skusime nacrtnut nas denny program..
Asi o desiatej (plus minus hodina) rozlepime oci a vytapame na plaz. Tam sa zvalime a opekame asi do dvanastej. To uz z nas zacina dymit, tak sa presunieme do izby a v ramci obeda sa napchame bananmi, mandarinkami, popripade spucujeme cely ananas. Tuto kaloricku bombu cca hodinu travime a nasledne sa dopotacame spat na plaz, resp. pri nedostatku sil spadneme uz na terase hotela na lehatka, alebo hamaky. Zobudime sa asi o piatej a vyrazime do mesta povymetat obchodiky s tretkami a dat si rybisku na veceru. Nevladni po veceri chytime tuk-tuk, dovezieme sa spat na hotel, rozvalime sa na balkone, chrumeme M&M´s (nasa nova zavislost) a doplname tekutiny. Aj ked vcera dosiel lekvar, tak dnes treba ist na nakupy.. Proste tak.. Domov sa nam sialene nechce..
Ale ako spieva Nelly - "..all good things come to an end..", tak aj nam pomaly koncia pekne casy a pozajtra uz mame rezervovany bus smer Lima. Ale zatial..!
Este pre doplnenie informacii - Mancora je vychytene Peruanske letovisko, ale
Prezraty ako my po veceriPrezraty ako my po veceriPrezraty ako my po veceri

..takyto tu v celych stadach lenivo korzuju po plazi
je doteraz viac menej nezname pre turistov mimo Peru. Vacsinou tu stretnete miestnych. Posobi nedotknuto a ma neskutocne pohodovu atmosferu. Idealne to vystihuje frekventovany vyraz "manana", proste vsetko pocka do zajtra :-). Povodne to tu bola rybarska dedinka a stale je tu aj na mori vidiet mnozstvo rybaskych lodi. Ale pre nas len dobre, aspon mame cerstve rybicky na veceru. Priamo cez dedinku ide "dialnica" Panamericana, co je cesta tahajuca sa zo severu na juh cez celu Ameriku. Je to taka viac menej prasna cesta s atrapou asfaltu. Dva tri razy do dna tadial preleti autobus, inak ju brazdia len tuk-tuky. Z dedinky k moru je to par krokov a plaze sa tahaju od nevidim do nevidim. Dnes sme naslapali par kilometrov a konca sme nenasli. Proste skoro raj na zemi.. :-)

Nasa privatna jasterickaNasa privatna jastericka
Nasa privatna jastericka

..familiarne nazvana Gekko
Takyto pohlad sa nam naskytneTakyto pohlad sa nam naskytne
Takyto pohlad sa nam naskytne

..ked nazbierame sily a vylezieme na balkon
A samotny balkonA samotny balkon
A samotny balkon

..keby nebol tak daleko od postele
IginoIgino
Igino

..a palma. Jeden z vynimocnych okamihov kedy nespi rozvaleny na piesku
Rybar..Rybar..
Rybar..

tak predsa len je to tu rybarska dedinka
A je to tu!A je to tu!
A je to tu!

..blizi sa zapad slniecka a gycove fotky
KostikKostik
Kostik

..tape po plazi a hlada muslicky
HadajHadaj

..si hreje rucicky

7th October 2007

ZAVIST :)
hmm tymto prispevkom som sa pridala do skupiny ludi ktori vam aktive "ticho" zavidia ale vazne no krasa oki uz nie ticho fakt vam dost zavidim!!! hned by som to s vami menila ... btw igi - ked chces najst muslicku ak by sa ti to mohlo podarit tak len velmi skoro rano s vychodom slniecka (aspon tak sa to podarilo mne) len som si nie ista ci kvoli muslicke budes stavat o piatej - siestej rano - dobre som si uplne ista ze nevstanes :o) ... bola to len priatelska rada ;) inac tie M&M´s papate s orieskami? ak hej tak sa k vam v tej zavislosti pridavam - aspon nieco ked nemozem byt na tej plazi smrk... :)

have a safe trip home!!!
kuvaaa! jak ja vam zavidim chlapci! vlasy si rvem z hlavy. myslite ze ja som v minulom zivote bola nejaka prisera, ze si nieco podobne nezasluzim? valat si sunky na plazi, kukat na zapady slnka, zrat lentilky a skrabat si pri tom v nespecifikovanych intervaloch rozne casti tela... v tejto suvislosti ma napada uz len vyrok principala z perinbaby : hergot, mladi je krasne, chtel bych to jeste jednou zazit... no nic. ked odchovam svoje dve besne deti, hadam sa pridam k skupine nejakych nemeckych dochodcov a vyrazim do sveta. strasne vam zavidim a strasne sa tesim ze si to tam uzivate aj za nas chudacikov sputanych socialnymi a kariernymi putami tu na slovensku. tie fotky su super, hovoria za vsetko. inak igi na to lietadlo v predchadzajucej casti by sa ti dobre balili baby (minimalne na v hricove na letisku) fakt cool frajerske foto. som pysna na svojho brata, len skoda ze nie je tvoje :) zatial teda tolko, nasi zasa pokosili celu zahradu, mne tecu nervy na materskej a vy sa vratte zivi a zdravi domov, tesi sa tu na vas vela ludi!!!! CMUK!!! karin
8th October 2007

M&M´s vseho druhu..
..ale orieskove su naj! :-) Kazdopadne bastime cisto cokoladove, orieskove a mandlove. Nechapeme, ze sme bez toho mohli doteraz zit.. Vyliezt pred desiatou z postele je pre nas nadludsky vykon, ale Kosto uz nasiel peknu muslicku aj vecer pri zapade slniecka, tak sme spokojni.. :-)

Hmm..
..neviem co mudre povedat, kedze o Tvojich hriechoch z minulych zivotov viem asi to co o svojich. Kazdopadne vzdy mozes deti zavesit na manzela s tym, ze to ma ako relax po praci a vyrazit za nami. Kazdopadne ak raz vyrazis s tymi Nemeckymi duchodmi, tak sa pridavame. Budeme ich po nociach skrtit v autobuse. ..a dostala si ma mierne do rozpakov. Ja schvalne slahnem na blog fotku ako stojim pri palme v celej svojej krase a Ty ze mam balit baby na lietadlo. To su ako vsetky devy tak materialne zalozene, ze im nestaci moja chlpata hrud, ale potrebuju hned aeroplan? No to je v kybli..
8th October 2007

Tak sa pridavam ku Katke a spol... zavidim vam a velmi!!! Buduce leto kaslem na skusky a idem k moru aj na mesiac vykompenzovat posledne dva roky!! A Igi .. hmm .. co k tomu dodat .. ta palma je naozaj velmi pekna!!! ;)
9th October 2007

sorry!
tak teda sorry, tak som to nemyslela. nie ze by ta s tou chlpatou hrudou nebola dobra (fotka myslim), ale ta je pre romanticky do cca 25 rokov. Ja uz som daleko za hranicami romantizmu, kedze mi denne piju krv dve deti a manzel. zapady a vychody slnka su neodskriepitelne fasa, pokial na ne mozes pozerat zo svojej vily v malibu alebo st.tropez. taka som ti ja taka, na stare kolena. ale to bude vekom este horsie :) a viete co chlapci, idem zavolat nasim ci uz nahodou nie ste doma. cmuk!!!

Tot: 0.256s; Tpl: 0.023s; cc: 13; qc: 65; dbt: 0.1832s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb