Cesta za teplom

South America » Peru » Piura » Máncora
October 4th 2007
Published: October 4th 2007

Igino a nas lietajuci tatos..Igino a nas lietajuci tatos..Igino a nas lietajuci tatos..

v takom sme sa hrkali ponad Nazcu
Par dni dozadu, uz ani nevieme kolko, sme zacali nasu strastiplnu cestu na sever do teplych krajin. Znie to divne ze na sever, ale ak chcete teplo, na juznej pologuli proste musite ist na sever. Ked tento fakt nase hlavy akceptovali, nasadli sme na bus a islo sa. Plan bol ist z Arequipy do Nazcy, odtial do Limy a pokial mozno bez pauzy pokracovat do Mancory na severe Peru.
Presun do Nazcy bol v pohode. Prisli sme tam asi po deviatich hodinach cesty o tretej rano. Nechcelo sa nam na tych par hodin vybavovat hotel, tak sme zakempovali na namesti s tym, ze nadranom skocime na letisko vybavit vyhliadkovy let ponad obrazce v pusti. Hned ako sme sa usadili na namesti, obklucili nas miestni nocni straznici. Skusali aj nejaku konverzaciu, ale bolo to marne. Ale pochopili sme, ze nas posielaju na hotel, nech nas nemusia strazit.. :-) Po asi polhodinke tazkej nudy sme dosli k zaveru, ze sa ide predsa len hladat hotel. Nakoniec sme s nasim typickym stastim narazili na agenta z jedneho hotelu, ktori nas ubytoval za doslova smiesnu sumu a este nam vybavil aj let na rano a nasledne listok na bus z Nazcy. Za snahu by si
NazcaNazcaNazca

..astronaut. Moc to nevidno, ale fotilo sa to fest tazko
zasluzil bonbonieru.
Po osviezujucej hodinke spanku sme uz teda podupavali na letisku a cakali kym zistia kde je pilot. Aspon ze lietadla mali tri. Samotny let bol nakoniec super, preleteli sme ponad vsetky zname obrazce a ani sa pri tom v tom mini lietadielku nepoblinkali.
O nejake dve hodinky sme uz frcali smer Lima. Tam uz nam trosku stastie doslo, pretoze sme tam dosli o siestej a vsetky busy smer Mancora chodia po obede. Nepomohlo nam ani zufale sa rozvazanie taxikom od jedneho terminalu k druhemu. Rezervovali sme si teda aspon listok a islo sa na hotel. Na druhy den do obeda sme zrychlika preleteli cez centrum, urobili par fotiek a uz sa zase cestvalo. No ale nech tolko nekecame - uspesne sme dosli do ciela. Momentalne sme v Mancore, co je vychytene Peruanske letovisko. Len skoda ze je akurat zima. Je tu teda dost ludoprazdno a aj na plazach clovek stretne tak par krabov a nejakeho pelikana. Nie je to ani moc na kupanie, aj ked par otuzilcov sme tu uz videli. My to mozno riskneme zajtra. Nam zatial staci, ze tu poriadne opaluje. Stacila nam hodinka co sme sa presli po plazi a mame rozkosne spalene plecia. Zajtra
NazcaNazcaNazca

..Kolibrik
sa ideme docista zoskvarkovat. Mimochodom sa tu aj vo velkom surfuje, tak to tiez stoji za pokus.. :-)
Mienime sa tu valat pod palmami asi pat dni, potom nas uz caka cesta do Limy a domov. Kazdopadne keby nam tu bolo moc dobre, tak sa este urcite ozveme, nech to vsetci viete a zavidite. Zatial adios!

LimaLima
Lima

..a dalsia Plaza de Armas.

..a ina plaza zabudnuteho nazvu
Kosto..Kosto..
Kosto..

v Lime pri cakani na bus. Nenapadne za seba schovava nase hory batoziny :-)
MancoraMancora
Mancora

..rybarske molo a pelikani. A kde je Nemo?

..prazdne plaze
Zatisie..Zatisie..
Zatisie..

na nasom balkone s vyhladom na more
Zrodenie clovekaZrodenie cloveka
Zrodenie cloveka

..specialne pre Macku - vyber si svojho Kostika :-)

4th October 2007

jeeejo
booze to bolo zlate ze eci speci pre macku :D btw mam otazocku na tej plazi ste aj vyvadzali plavali a tak - lebo nestiham kuknut opis :( a ak hej dufam ze ste robili anlielikov do piesku O:)

...
Vyskusajte surfovat, ved vraj je to ako boardovanie a to vam ide dost dobre... zlepsite sa a v zime budete "frajeri na zaver" :-) a ja budem hrda, ze ste tam so mnou...
4th October 2007

No jo..
Na plazi robime poctivo vsetko, co sa na plazi robit ma. Teda okrem tych anjelikov. Ale slubujem, ze aj tych urobime! Dokonca aj voda bolo prijemnym prekvapenim a je tepla. Ono tu asi jediny rozdiel medzi letom a zimou je pocet turistov. Holt rovnik.. :-)

surfovanie je na vode ... :-(
Macka musim ta sklamat ale na surfovanie sa ja (Kosto) vobec nechystam ... ten ocean je sakra moc vody na moje plavecke neschopnosti, takze mozno skusime od miestnych surfistov vylakat dosku a urobit par fotiek ... popripade sa mozno na to Igi aj postavi. Ja som spokojny ked mam vodu akurat po kolena a mozem sa vnej clapkat ... No hold na snowboarde bude frajerit asi len Igi .. :-D

Tot: 0.115s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 61; dbt: 0.0811s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb