Formula 1 Grand Prix

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
March 21st 2007
Published: August 8th 2007

Hyva Suomiii!!!! Loistavaa Kimi!!Hyva Suomiii!!!! Loistavaa Kimi!!Hyva Suomiii!!!! Loistavaa Kimi!!

Ajoradalla kappailemassa kohti Suomibileita Kimin voiton jalkeen...loistava fiilis!
Hiukan esimakua Australian koosta ja välimatkoista sain koko yön kestävästä bussimatkasta Sydneystä Melbourneen. Huonosti nukutun yön jälkeen saavuimme Isabellan kanssa Melbourneen ja Teemun edellisenä iltana antamien ohjeiden perusteella tallustimme hostellille nimeltä All Nations. Melbourne ei muutaman siellä viettämäni päivän perusteella muodostunut kovin läheiseksi minulle. Sydney tuntuu enempi kotoiselta, mikä saattaa johtua siitä että se oli ensimmäinen kaupunki johon Australiassa saavuin ja jossa vietin kaksi kuukautta.

Ostin vanhalla opiskelija kortillani opiskelijalipun formuloihin sunnuntai päiväksi. Paikallisesta retkipuodosta löysin suomiliput asusteiksi Päiville, Teemulle ja itselleni. Omat salakuljetetut juomat mukana, ja auringon paistaessa täydeltä terältä, saavuimme formula alueelle. Lopulta löysimme koko suomalaisen kannustusjoukon johon liityimme. Tunnelma oli korkealla ja huipentui Kimin voittoon. Kisan päätyttyä pääsimme radalle kävelemään ja suuntasimme jatkobileisiin Kimin voityoa juhlistamaan Elephant and Wheelbarrow nimiseen lähibaariin. Juhlat jatkuivat myöhään yöhön. Oli hyvä päivä olla suomalainen. Onnitteluja sateli joka puolelta ja keräsimme paljon huomiota suomilippuinemme.

Pari päivää Formuloiden jälkeen kiersimme Melbournen nähtävyyksiä ja keskiviikkona vuokrasimme auton Hertziltä ja suuntasimme Teemun kanssa kohti Great Ocean Roadia ja Adelaidea.

Suomi-Ruotsi kannustusjoukot KimilleSuomi-Ruotsi kannustusjoukot Kimille
Suomi-Ruotsi kannustusjoukot Kimille

Ruotsitytto Isabella hyvin naamioituneena suomineidon asuun. Kannusti Kimia vahintaan yhta paljon kun me muutkin.
SuomineitoSuomineito
Suomineito

Suomenlippu mekkona on hyva lahtea kannustamaan Kimia!
Suomalaista kannustusjoukkoa.Suomalaista kannustusjoukkoa.
Suomalaista kannustusjoukkoa.

Seassa myos yksi saksalais- ja yksi ruotsalaisvahvistus.

17th May 2007

Kuulumisia
Hei Anna! Kiva kuulla susta taas ja että kaikki on hyvin ja olet parantunut pelottavasta tulehduksestakin. Mä olen paiskinut töitä uudessa työpaikassa jo muutaman kuukauden. Täällä Suomessa on kohta taas ihana kesä (kaikkialla on jo ihanan vihreää ja kukat kukkii ja tuoksuu ihanalta!) :)! Olisipa mukavaa nähdä suakin, mutta no - kohtahan tämä vuosi on jo melkein puolessa välissä, eikö menekin aika nopeasti?!:)
2nd June 2007

Parane pian!!
Kuultiin, että sulla on ollut hengitysvaikeuksia ja astman poikasta. Toivottavasti se helpottaa pian. Parane pian ja pidä huolta itsestäsi. :)
24th June 2007

hienoja kuvia
Vitsi katottiin noita retkiä, ja Ausseissa voi tosiaan tehä vaikka mitä! Lasketaan tässä päviä... Hei jos voit ottaa vähän selvää siitä paljon bussimatkat maksaa. Voitais lentää sinne Cairnsiin ja sit tulla busseilla itärannikkoa myöten Brisbaneen ja pysähtyä matkalla kattomassa Townsville ja Rockhampton, sit jäätäis kattomaan Brisbanea ja lennettäis sielt takas Sydnieyyn...kuulostaaks toi hyvältä?
6th July 2007

Britanniasta
Moikka Anna! Kiva lukea sun seikkailuista. Tultiin eilen kotiin Saksan/Suomen lomalta. Autoa ei tarvinnut meloa Lontoon pitkäaikaisparkista pois ja talokin on säilynyt rankkasateista ja tulvista huolimata ennallaan, joten ei huolta mitään. Käytiin tosiaan Hampurin Reeberbahnillä (en innostunut) ja rakastuttiin Bremeniin. Suomessa nähtiin kavereita ja otettiin rennosti. Kuviot on täällä kotosalla edelleen samat.. Väitöksestä on pian eka vuosi takana - kyllä aika kiitää ja Suomeen muuttoa on harkittu vuoden 2010 syksyllä kun tutkimuksen pitäisi olla valmis. Olisi kyllä huippua käydä vielä sinua katsomasa siellä mantereella. Mihinköhän matkasi seuraavasti vie...

Tot: 0.159s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.1233s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb