[b]Asettautumista, cachai[/b]

Published: February 26th 2007

lähtölähtölähtö

Lähdössä Jyväskylästä
Nyt on laukut purettu, ja malttaa istahtaa kirjoittamaan kuulumisia täältä. Matka alkoi Helsingistä, josta se jatkui Pariisin kautta Santiagoon. Matka meni yllättävän mutkattomasti. Saimme ménut, joista sai sai valita toisen kahdesta mukahienosta kolmen ruokalajin menusta. Käytännössä sai valita, ottaako lihaa vai kalaa. Istuinten selkänojissa oli näytöt, joihin sai valita mieluista katsottavaa. Korvakuulokkeet olivat kuitenkin niin huonot, ettei puheesta saanut mitään selvää. Päädyinkin katsomaan ranskalaista leffaa tekstitettynä. Lento tuntui yhtä pitkältä kuin julkisoikeuden luento.Yöllä herätessäni kävin juomassa mehua, ja samalla vessassa. Samassaa jostain varjoista ilmestyi mehukärrylle sellainen sarjamurhaajahenkinen hollantilainen, joka puhui ihan pehmoisia sellainen vähemmän sympaattinen kiilto silmissään. En jäänyt kuuntelemaan pidempään, vaan toivotin hyvät lennot ja menin penkilleni ja jatkoin unia. Aamun sarastaessa saimme aamupalan kahveineen. Samalla sai kurkistella ulos ikkunasta Andeja. Vähän alkoi jo jännittämään. Matka Lentoasemalta kämpille sujui tosi kivuttomasti. Otin transfer-taksin, ja se vei perille asti.

Kämppä osoittautui ihan asialliseksi, enkä vieläkään ole löytänyt mitään oikeaa purnattavaa vessaharjan puuttumisen lisäksi. Huoneessani täällä on enemmän liikkumatilaa kuin lärkkanilla, ja netti futaa hyvin. Arkisin taloa pitää pystyssä sisäkkö, Rosa. Kämppiksinä täällä on japanilainen karateopettaja, Masami, Korealainen Kim ( ei Jong Il), Belgialainen toimintaterapeutti, Dimitri, ja pääsiäissaarensaksalainen äiti tyttärinään. Tulevaisuudessa tänne tulee Amerikkalainen, ja kolme ruotsalaista tyttöä korvaamaan Kimin, Masamin,
näkymiä kukkulaltanäkymiä kukkulaltanäkymiä kukkulalta

näkymiä kukkulalta
ja pääsiäissaarensaksalaiset. Vuokraemäntämme Maria-Eugenia on maailman sympaattisin aikuinen nainen, joka puhuu espanjaa niin selvästi, että minäkin melkein ymmärrän.

Reissu alkoi mahtavasti, lukuunottamatta hiipivää flunssaa, joka ei tiedä iskeäkö vaiko ei.

28th February 2007

Kotimaasta
Kiva kun kirjoittelit, laita vaan lisää kuulumisia ja kuvia :)
3rd March 2007

valkonaama
Pistähän kuvia, joissa olet saanut vähän väriä naamaan! Voit pistää suihkulähdekuvan viereen, niin kaikki näkevät eron...
6th March 2007

Que pedo güey? hienoa että maailmanmatkaajia löytyy! Omat vaihtoajat muistuvat suloisina puroina mieleeni:) Pidä lippu korkealla ja koita ymmärtää ympäröivää! Mikko
20th March 2007

piti vaalien yli jännittää
ennenkö pysty sulle kirjottaan kommenttia! no ei wais! tuo sarjamurhaaja koneessa keskellä yötä olis kyllä munkin karvat nostanu pystyyn!

Tot: 0.041s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb