Försenat Nyår 2007

Published: February 1st 2007

At Matt's placeAt Matt's placeAt Matt's place

Första anhalten & gruppbilden av en portion människor..
Matt har fortfarande inte skickat mig nyårbilder (dåligt), men eftersom det är februari och det faktiskt har snöat idag (här är det så ovanligt att de stänger skolan & jag är ledig!)...så tänkte jag att det verkligen var dax att lägga upp de nyårbilder jag har.

Vi träffades hos Matt & Ted, med några av deras vänner först innan det bar iväg till en annan lägenhet. Sedan tog vi (20 personer, gruppbilden har såklart Matt) oss till Philadelphia Constitution Center (där det viktiga pappret skrevs under ni vet..) för den maffigaste nyårbalen. Fancy mat & dricka, underhållning med live band, musik & dans & trevligt sällskap vad var som invigde mitt 2007!

Anhalt numero tvåAnhalt numero två
Anhalt numero två

I köket av en riktigt fancy lägenhet..
KöketKöket
Köket

Lite mer mingel innan avfärd..
Happy New Year 2007Happy New Year 2007
Happy New Year 2007

Såklart blev vi utrustade väl på plats också..
Flickorna & jagFlickorna & jag
Flickorna & jag

Två av de trevligaste flickorna!
Matt & jagMatt & jag
Matt & jag

Annorlunda men oh så bra bild!
Live bandLive band
Live band

Svårt att ta bilderna men jaja
Tjing!Tjing!
Tjing!

Ja jag har väntat så länge med nyårbilderna att jag har glömt killens namn (hallå det var minst 20st att hålla reda på) :D Han var i alla fall väldigt rolig!

1st February 2007

Huvudbonad
Du, har du fortfarande kvar den där kronan med "HAPPY NEW YEAR"? För jag tycker att du borde bestämt ta med dig den tillbaka till Sverige och bära den alla nyårsafton:en från och med nu...

Tot: 0.135s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb