Tilbage til civilisationen

Nepal's flag
Asia » Nepal » Pokhara
January 24th 2007
Published: January 24th 2007

Kavli: Saa er vi vendt frygteligt tilbage fra vores trek. Det her bliver en hurtig besked om at vi ikke er strandet et sted i bjergene, i live, kun sluppet med oemme ben (tigradokin paa nepalesisk), knae og skuldre og at det var helt fantastisk! Vi har ingen alvorlige uheld haft.. Moenster faldt igennem en raadden bro og fik vaade sko og havde lidt problemer med hans ankel da hans sko ikke var gaaet til (fjollede moenster!). Det mest eksotiske jeg oplevede var en smule hoejdesyge, der bestemt ikke var saerlig rart, da vi tog fra Himalayan Hotel til Annapurna Basecamp (4170 m.), en stigning paa ca. 1200 m i loebet af nogle timer. Urh.
Derudover en helt fantastisk tur, som var meget mere omfattende og kraevende end vi foerst havde forestillet os. Men vi gjorde det fandme! Updates og billeder kommer engang i loebet af de naeste dage, naar vi er kommet os.

Status: T-shirt og nederdels-vejr (Hvilket fandme er dejlig, da vi har gaaet rundt med 3 lag toej, huer og handsker i bjergene. Koldt!). Tid til en Lassi (Nepalesisk milkshake)

24th January 2007

Godt gået, børn..
Velkommen tilbage - glæder mig til at se billederne. Her er også sne og kulde - men dog ikke så smuk en udsigt !! ( Emma fortalte iøvrigt om en familie i Vejen der lige har mistet deres datter på en trekking tur. Fra højderne og ned - er vel nærmest dykkersyge ? ) Så flot at I klarede det med astma, dårlige knæ mv !!!
25th January 2007

bla
Hej Jakob og Kavli Dejligt at høre at i havde en god tur der oppe i bjergene. knus Søs/Marie
28th January 2007

I er sørme seje
Kære Jakob og Kavli. Dejligt at vide at I er godt nede igen - trods valget af årstid for en bjergtur i Nepal ! Det må være en stor tilfredsstillelse at have været der og oplevet verden derfra. Kh Mor/Leise
31st January 2007

yarrr
Ey Kavli og J. Havde sq oss næsten fået ondt i maven over hvor faen i blev af. Godt i er sikkert nede på jorden igen. Husk nu at drikke masser af vand Husk nu at spise nok Husk nu at sove ordentligt Pas på maverne, paraghurt er altid godt!!! Herhjemme hygger vi os i det ustadige vejr (lortevejr) Savner dig Kavli-tøsen:-D Ka i ha det så længe Knus fra Loui og Adi

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb