Megahelg

North America » United States » North Carolina » Charlotte
January 16th 2007
Published: January 16th 2007

BalkongBalkongBalkong

Man kan hitta en balkongvåning fylld med biljardbord, pingisbord och spelmaskiner(!)
Ja det är ett evigt flängande och nu har jag en timme mellan två lektioner, så jag tänkte hinna posta lite bilder. Igår var det Martin Luther King Day (helgdag) och på fredagar har jag inga lektioner - därav hade jag (och de flesta andra) fyra dagar ledigt! Vad kan man göra då?

Jo man kan ta igen lite läsning, men man kan också hitta nya saker på campus (jag tror fortfarande inte vi har sett allt och upptäckt alla byggnader), gå på International Party, infiltrera Lambda Chi Alpha (mohahaha!), anordna ännu en spontanfest i grannlägenheten (jag tror det blev 3st), förflytta hela högen till filmrummet med enorm wide-screen tv för att kolla film, gå hela högen på salsa/marenco/tango lektion, storhandla på Wal-mart Supercentrum (herregud)... ja det tar aldrig slut. Har inte bilder just nu på allt och det är för mycket att posta alla jag har än så länge så.. här är ett litet urval!

Pangpang!Pangpang!
Pangpang!

Germán slösade lite quarters..och vi andra spelade biljard..
International PartyInternational Party
International Party

International Party at After hours (såklart på campus!). Lite socialiserande lekar, fika och dansande..
FikaFika
Fika

Kaka American style..i skolans färger - givetvis!
Mer fika..Mer fika..
Mer fika..

Nachos, chips, nötter, dipp, dricka..
Let's dance!Let's dance!
Let's dance!

Lauren (U.K), Abasin (London) och Hope (Canada).
WikipediaWikipedia
Wikipedia

Såhär glad blev Danilo när han vann en tävling. Vi kallar honom Wikipedia för han kan & vet allt..
Lambda Chi AlphaLambda Chi Alpha
Lambda Chi Alpha

Infiltrering av fraternity Lambda Chi Alpha..
Beer-pongBeer-pong
Beer-pong

Fullständigt packat på Lambda Chi Alpha.. även på terassen där det spelades Beer-pong.
FestlägenhetenFestlägenheten
Festlägenheten

Såhär kan spontankalas se ut i min grannlägenhet.. varför inte dansa lite limbo, eller salsa, eller spela kort, eller ha karaoke?

20th January 2007

dear apartliver.
ditt liv där borta är fancy & fab! hoppas du har det underbart! igår var det personalfest...hahaha jag har skvaller till dig! pusspuss!älskar dig!!
22nd January 2007

COOL!!
Super! No widzisz a sie martwilas.. masz super czas i zabawe. Oby tak dalej! Jeszcze niecale 2 tyg i wracam do mrozow.. brrr.. baw sie dobrze i juz za jakis czas pogadamy przez Skype.. Moc buziakow.. PS: no wiec kogo masz tam na oku? ;) Buzia

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0214s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb