Onsdag

North America » United States » North Carolina » Charlotte
January 13th 2007
Published: January 13th 2007

Party BusParty BusParty Bus

Kalas på en buss? Ja det går jäääättebra!
Onsdagar kan man först spendera 2,5h i skolan studerandes Popular Culture (med flat mate Theresa) och General Psychology. På eftermiddagen är det dax för Cardio Kick Box (med all denna gratis träning och fem minuter till lokalerna är det inte vidare svårt att vara motiverad) med Helene och Jessi. Snabb dusch och fixning innan insläppning av Helene, Jessi och två tyska besökare till Witherspoon. Efter förflyttning till annan lägenhet och lära-kännande av ännu fler nya människor kan alla i samlad tropp bege sig mot Party Bus.

Party Bus organiseras av UNCC och är en röd dubbeldäckare full av musik, blinkande ljus och glada människor. Den tar oss till Forum (en klubb i Charlotte där vi tjejer såklart inte behöver betala inträde) där vi alla dansar och har hysteriskt roligt!

Alla dansar!Alla dansar!
Alla dansar!

Här SKA man dansa, därav blir det packat på dansgolvet!
Huh!?Huh!?
Huh!?

HAHAHAHA! Pollo (French guy) ser ut ungefär som Dori i Hitta Nemo.. Mycket kul typ som också är med i Witherspoon.
Hej hopp!Hej hopp!
Hej hopp!

Jag, Hope och jag-kan-inte-komma-ihåg-hennes-namn. Hope träffade vi på bussen förra fredagen när vi var påväg tillbaka från Charlotte och Cosmos Café. Hope är från Canada och bor också i Witherspoon. Alla känner Hope!
Häälåååh!Häälåååh!
Häälåååh!

Ja ungefär så pratar fransmännen. Här är ännu en, jag vet vad han heter men vet inte hur det stavas.. Geurmaah?
German peopleGerman people
German people

Jag, Michael och Judith!
Vi och MichaelVi och Michael
Vi och Michael

Ja, göra en dum posé är både lätt och roligt - särskilt om bilden blir såhär!
Forum takterassForum takterass
Forum takterass

Ja och sen kan man ju alltid gå upp på takterassen och softa lite i sofforna och kika upp på stjärnorna genom genomskinliga taket!
Forum takterass poséForum takterass posé
Forum takterass posé

Givetvis kan man ta lite bilder här också..

13th January 2007

Kul!
Såna där Party Bussar har de i Australien också (speciellt på östkusten), men jag har själv aldrig varit på nån. Ah well... Det verkar som om de människor du har träffat vet hur man har roligt. Me like :-)
14th January 2007

Party!
Va roligt med mycket fest och manga nya roliga kompisar! Det ar du vard! Puss, Tinna (numera leg. Sjukskoterska:)!
15th January 2007

Jag är så avundjuk.................
ooo va kul ni har: Tänk om man varit en massa år yngre. Fast varför skulle inte livet gå framåt....................... Ha det bra !

Tot: 0.11s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb