Rebecca Loos and some more news :P

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
December 18th 2006
Published: December 18th 2006

daar loop je dan aan de andere kant van de wereld in een lokaal supermarktje, en wie staat er als enige groot op de voorpagina...Rebecca Loos.. blijkt ook hier iets uitgespookt te hebben met waarschijnlijk een voetballer...heel groot nieuws hiero haha
ennuhh... ik heb grappig nieuws...ik ga kerst met joris en wat vrienden van hem vieren :P gaan naar Rotorua in een hostel met een champagne brunch en allemaal eten (allemaal voor backpackers tarief :D) hoorde net dat je voor 5 dollar een cadeautje mee moet brengen..klinkt allemaal erg leuk!
we hebben vandaag nog een meisje ontmoet uit nederland (elisatbeth)en gisteren in het park een jongen (Tom) en gaan morgen met z'n 4en (ook met laura, ander nl's meisje) naar waiheke island, blijkt mooi te zijn !
kwam vandaag ook nog een man naar ons toe die alle plekken die je gezien moet hebben op mn kaart gemarkeerd heeft. best chill 😉
vandaag weer naar supermarkt geweest en low budget gekookt, was wel weer erg lkkr. net nog rondje met tom en laura door t park gelopen en war memorial museum bekeken van buitenkant, echt 'huge' ! staat op een heuvel. toen de zon onder ging werd de hele lucht knal roze..echt zo mooi! op de foto is t alleen niet goed te zien.
probeerde net foto's up te loaden, alleen duurt beetje lang op deze comp..dus komt nog wel!
-x-

18th December 2006

Test
Mooie weblog hoor:P
19th December 2006

Lieve avonturier
Lieve avonturier Maaike, ik ben nu met de laatste loodjes bezig, kheb 2 tentamens gehad, nog 1 te gaan... kwas net kerstkaarten aan t schrijven, stuur dr ook eentje naar je ouders. Jij krijgt online maar alvast een fijne kerst-wens. Ik hoop dat het een knalfeestje wordt met Joris, klinkt wel gezellig! Ben nog steeds niet uit welke emotie overheerst, jou missen of de jaloezie dat je mijn droomreisje maakt... mr denk toch het eerste!! Meisje, geniet van alles!! Geniet in mijn plaats!! ;P Liefs en n dikke kus, Ris
21st December 2006

MaKaLouMee
Ha die Maaike, wat heb je al veel meegemaakt in zo'n korte tijd. Waaaaanzinnig genieten. Fijne dagen met iedereen, dat gaat zeker lukken. Daaaaaaag. de Broekhuizens
23rd December 2006

Oepss
Heey lieverd!! Echt zoo leuk zo'n site!! :) Blij om te horen dat alles goed gaat!! Ik heb je net een mailtje gestuurd, en toen ik een smiley zette, dees --> :P werd ie heel lelijk... zo'n gemene :0 Maar zo was ie nie bedoeld dus weet je dat ff!! Nou meis veel plezier met alles wat je gaat doen!! Love youu hele dikke kus Eef

Tot: 0.129s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 60; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb